Najuspješnija neovisna hrvatska fintech aplikacija, Aircash, koju je pokrenuo i vodi Hrvoje Ćosić, ušla je u sve vodeće trgovine i benzinske postaje u Austriji i Sloveniji te premašila 500 tisuća korisnika.
Aircash je u Sloveniji ponudio svoju Aircash Mastercard prepaid karticu na više od 500 prodajnih mjesta, među kojima su Petrol i Tobačna 3dva te u Austriji, gdje je dostupan na više od tisuću prodajnih mjesta, među kojima su Tabak Trafik, OMV i British Petroleum.
Domaći fintech u Sloveniju i Austriju proširio se prije nešto više od pola godine i već dostigao dnevni promet od 100 tisuća eura te preko 80.000 korisnika. Drugim rijećima, u lovu su na gotovo milijun korisnika.
Goran Kovačević, voditelj međunarodnog poslovanja Aircasha očekuje da će, nastave li ovim tempom, do kraja godine imati dvostruko više korisnika.
U Aircashu pojašnjavaju da je njihova inovacija s Aircash Mastercard prepaid karticom ta što je usluga dostupnom odmah, bez komplicirane procedure i bez dokumentacije.
- Potpuno je neobvezujuća za korisnika, odnosno nema nikakve naknade za korištenje. Svu potrošnju, određivanje limita, kontrolu potrošnje korisnici prate u svojoj Aircash aplikaciji, a iznos na Aircash novčaniku je raspoloživ za trošenje na kartici - navode u hrvatskom fintechu.
Dodaju da su kartice proizvedene i personalizirane u suradnji sa Agencijom za komercijalnu djelatnost (AKD) prema najvišim sigurnosnim međunarodnim standardima.
- Jedno od glavnih obilježja Aircasha upravo je sigurnost. Zbog mogućnosti određivanja dnevnih i mjesečnih limita, kontrole potrošnje i sigurnosti, Aircash Mastercard prepaid kartica je idealna za online kupovinu bez straha od krađe podataka - kažu u Aircashu.
Dodaju da je njihova usluga dostupna u svim zemljama EU, a izravno su pristuni u Hrvatskoj, Sloveniji, Austriji, Njemačkoj i Rumunjskoj te imaju planove za širenje i na ostale europske zemlje.
- Aircash je prisutan na više od 50.000 prodajnih mjesta diljem Europe, čime potvrđuje svoju poziciju jedne od hrvatskih najbrže rastućih fintech kompanija - zaključuju u fintechu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....