Otvorene plave police – počinje druga sezona projekta „STARTAJ HRVATSKA“

Startaj Hrvatska druga sezona
 SPAR Hrvatska

SPAR Hrvatska i Nova TV, u srijedu, 22. rujna u INTERSPAR trgovini u City Centru West predstavili su društveno odgovorni projekt „Startaj Hrvatska“ koji razvija, pomaže i potiče razvoj hrvatskog poduzetništva, inovativne proizvođače i startupove.

Svečano su otvorene posebne „plave police“ na kojima se nalaze proizvodi osam ovogodišnjih kandidata koji će biti na raspolaganju svim kupcima u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske.

image
Goran Čipčić, pobjednik prve sezone Startaj Hrvatska
SPAR Hrvatska

Povodom predstavljanja ovog jedinstvenog televizijskog formata, kroz koji će kandidati gledateljima ispričati svoju poduzetnički put o proizvodima koje su uz podršku stručnog tima SPAR-a pripremili za izlazak na police velikog trgovačkog lanca, Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV ističe: „Produkcija jednog ovakvog društveno odgovornog projekta kao što je Startaj Hrvatska prirodan je korak za Novu TV koja intenzivno prati startup scenu i različite projekte koji potiču inovaciju, napredak proizvodnje, stvaralaštvo. Nastavljamo s drugom sezonom s našim partnerom aktivno doprinositi hrvatskom gospodarstvu te nas iznimno veseli da u ovim izazovnim vremenima kada je sve otežano imamo mogućnost i snagu dati priliku hrabrim i upornim poduzetnicima koji su dokaz da se dobra ideja, trud i rad isplate te da uspjeh neće izostati za sve one koji imaju kvalitetnu viziju“.

image
Predsjednik Uprave SPAR Hrvatska, Helmut Frenzl
SPAR Hrvatska

O očekivanjima i samom projektu u drugoj sezoni, na predstavljanju novih osam kandidata druge sezone ovog projekta predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl naglasio je: „Prvom sezonom projekta Startaj Hrvatska pokazali smo kako je SPAR Hrvatska jak i pouzdan partner malim, domaćim poduzetnicima i startupima. Drugom sezonom nastavljamo s aktivnom podrškom ambicioznim pojedincima, inovativnim proizvođačima i startupovima, a broj prijava za ovu sezonu govori u prilog tome kako je Startaj Hrvatska upravo projekt kakav našem društvu i našim poduzetnicima treba. I ovoga smo puta kandidatima pomogli ispuniti potrebne preduvjete i zadovoljiti standarde kako bi se njihov proizvod mogao naći na polici svih INTERSPAR hipermarketa i odabranih SPAR supermarketa. Od danas, njihove ukusne, hranjive, inovativne i korisne proizvode kupci mogu naći u svim našim hipermarketima“.

image
Zvonimir Kalić - Croaticanna
SPAR Hrvatska

Kandidati koji ove godine postaju nova lica hrvatske poduzetničke scene predstavili su se s proizvodima Croaticanna, Fruit Moons, Kombucha, Melli Aromatica, Nutty BARica, Pa-Šta, Viktoria te 7Stars.

Zvonimir Kalić u samom srcu Slavonije uzgaja eko konoplju i proizvodi Croaticanna bio ulje konoplje. Fruit Moons jedinstveni je snack od dehidriranog voćnog pirea koju je kreirala Jelena Gadže, a proizvod je u potpunosti odraz njenog duha. Iza imena Ekipa Kombucha stoji četvero prijatelja koji su osmislili istoimeni osvježavajući blago gazirani fermentirani čaj u čak četiri okusa.

image
Jelena Gadže - Fruit Moons
SPAR Hrvatska

Kandidatkinje Vesna Sirovina i Ivana Grčić iz Samobora stoje iza brenda Melli Aromatica sa svojim eko omekšivačem i deterdžentom za rublje. Tu je i Maja Fertalić koja je zbog zdravlja osmislila snack pločice s orašastim voćem te ih predstavlja pod brendom Nutty By Maja.

image
Maja Fertalić - Nutty By Maja
SPAR Hrvatska

Bračni par Renata i Mario Burić kreirali su brend Pa-Šta pa tako njihovi ručno rađeni punjeni ravioli okusom vraćaju u djetinjstvo i podsjećaju na bakinu kuhinju. Priča o brendu Viktoria po mnogo čemu je posebna, a radi se o prirodnoj kozmetici na bazi magarećeg mlijeka koju je osmislila kandidatkinja Brankica Borović s mužem Paolom. Iza priče o smrznutim desertima 7stars su vrijedne ruke Marije Čulo, koja je u proizvodnju uključila i muža Damira.

image
Damir i Marija Čulo - 7stars
SPAR Hrvatska

Novih osam poduzetnika druge sezone zahvaljujući projektu „Startaj Hrvatska“ dobilo je jedinstvenu priliku plasirati svoje proizvode na hrvatsko tržište. U konačnici će samo jedan od njih odnijeti vrijednu titulu HIT proizvoda 2021. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 06:27