STOP SHOP gradi budućnost maloprodaje u Hrvatskoj

 promo

STOP SHOP, brend popularnih maloprodajnih parkova, u posljednjim je godinama postao prepoznatljivo ime među ljubiteljima praktične i pristupačne kupovine u manjim i srednje velikim hrvatskim gradovima. Ovaj međunarodni brend, iako tek nepunih sedam godina na domaćem tržištu, u kratkom je vremenu pronašao svoje pobornike diljem Lijepe naše.

Njegova jednostavnost, raznolika ponuda i ugodna atmosfera učinili su ga nezaobilaznim mjestom za shopping i druženje. Danas STOP SHOP broji 17 lokacija u Hrvatskoj, a najnoviji član obitelji otvoren je u Krapini u studenom 2024. godine. Osim na krapinskoj lokaciji, STOP SHOP posluje i u Osijeku, Našicama, Valpovu, Ludbregu, Kaštel Sućurcu, Velikoj Gorici, Gospiću, Daruvaru, Vinkovcima, Labinu, Pazinu, Čakovcu, Đakovu, Vukovaru, Dugom Selu i Virovitici. A širenje se nastavlja – do kraja ove godine u planu je otvorenje još dva retail parka ovoga brenda – u Ivancu i Novoj Gradiški, dodatno učvršćujući svoju prisutnost na domaćem tržištu.

image
promo

Tajna uspjeha STOP SHOP maloprodajnih parkova

Hrvatsko tržište pokazalo se izuzetno pogodnim za razvoj retail parkova zahvaljujući svojoj geografskoj strukturi i rastućoj potražnji za formatima koji nude jednostavnost i raznolikost na jednome mjestu. "Retail parkovi i dalje predstavljaju atraktivnu investiciju zahvaljujući stabilnom interesu zakupaca i potrošača. Stabilan interes zakupaca i potrošača motivira nas za daljnju ekspanziju," istaknuo je Joško Piteša, Country Manager Operations za Hrvatsku.

Ono što STOP SHOP izdvaja od drugih jest kontinuirana potražnja za prostorom unutar njihovih maloprodajnih parkova te činjenica da je većina zakupaca s njima od samih početaka. "Smatramo da je to najbolja potvrda naše dobre prakse i prepoznatljivosti STOP SHOP-a kao pouzdanog partnera u poslovanju," dodao je Piteša.

image
promo

Zajednički nazivnik sadašnjosti i budućnosti jest maloprodaja

STOP SHOP ne staje na dosadašnjim uspjesima. Cilj im je do kraja 2026. godine premašiti 20 lokacija u Hrvatskoj, pri čemu poseban fokus stavljaju na gradove s jakom lokalnom zajednicom i prepoznatom potražnjom za dodatnim maloprodajnim sadržajima. Pri odabiru novih lokacija posebnu pažnju posvećuju prometnoj povezanosti, demografskim pokazateljima i potrošačkim navikama stanovništva.

No, ekspanzija nije jedini cilj. STOP SHOP planira i daljnje unapređenje shopping iskustva – kroz digitalizaciju, modernizaciju postojećih objekata te organizaciju različitih događanja koja dodatno povezuju brend s lokalnom zajednicom. "Nastojimo se prilagoditi promjenama u potrošačkim navikama, nudeći lako dostupan format koji štedi vrijeme i pruža sve na jednome mjestu. Naša prisutnost na društvenim mrežama, kao i redovite aktivacije na lokacijama, dodatno nas povezuju s lokalnim zajednicama i pružaju nam važne uvide u potrebe i navike kupaca," naglasio je Piteša.

STOP SHOP ostaje vjeran ideji da maloprodajni parkovi ne nude samo kupovinu, već i prostor za druženje, obiteljske aktivnosti i dodatne sadržaje, čime stvaraju dodatnu vrijednost za lokalne zajednice. S obzirom na dosadašnje uspjehe i ambiciozne planove za budućnost, STOP SHOP je na dobrom putu da zadrži svoju poziciju jednog od predvodnika u segmentu maloprodajnih parkova u Hrvatskoj.

image
promo
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. ožujak 2025 10:25