Više od 1.500 učenika steklo ključna znanja za karijeru u ugostiteljstvu i turizmu

Rekordan broj učenika sudjelovao u trećem izdanju programa Raise the Bar Youth

Završeno je treće izdanje besplatnoga obrazovnog programa Raise the Bar Youth, koji je tijekom prvog polugodišta ove školske godine okupio 1.576 maturanata iz srednjih škola s turističkim i ugostiteljskim usmjerenjima diljem Hrvatske. U ovogodišnje izdanje programa, koji organizira i provodi Coca-Cola HBC Adria kako bi učenicima pružila dodatne vještine i znanja potrebnih u izgradnji uspješne karijere u ugostiteljstvu i turizmu, pridružila se 41 srednja škola.

„Ponosni smo što se trećem izdanju našeg programa priključio rekordan broj učenika, što je dodatna potvrda vrijednosti ove edukacije kojom učenici uče od najboljih stručnjaka i vrhunskih profesionalaca te stječu vještine koje će im pomoći na tržištu rada. Veseli nas što možemo najaviti kako se Raise the Bar Youth program nastavlja i sljedeće školske godine kako bismo nove generacije ugostiteljskih i turističkih profesionalaca osnažili za buduće poslovne izazove“, istaknuo je Igor Zgrabljić, direktor Odjela za korporativne poslove i održivost u Coca-Coli HBC Adria.

Program Raise the Bar Youth sastoji se od pet modula u sklopu kojih učenici uče o komunikaciji, timskome radu, financijskoj pismenosti, poslovnome planiranju te mogu saznati vrijedne informacije o samozapošljavanju. Za sudjelovanje u programu potrebno je poslušati tri modula i riješiti pripadajuće kvizove, dok je za nagradni dio programa potrebno odslušati svih pet modula, kao i riješiti kvizove.

Poznate tri najbolje škole nagradnoga dijela programa

U nagradnome dijelu programa natjecalo se 26 škola, a najbolje rezultate ostvarila je Obrtnička škola Požega te je osvojila nagradu od 5.000 eura za kupnju opreme ili materijala koji će olakšati izvođenje nastave. Drugo mjesto i novčanu nagradu u iznosu od 3.000 eura osvojila je Ekonomska i turistička škola Daruvar, dok su treće mjesto i nagrada od 2.000 eura pripali Turističko-ugostiteljskoj i prehrambenoj školi Bjelovar. Učenici tih triju škola u najvećem su broju sudjelovali u programu i ostvarili najbolje rezultate na kvizovima te će, uz novčane nagrade, u njihovim školama Coca-Cola HBC Adria organizirati i predavanja masterclass.

Raise the Bar Youth treća je sastavnica strateške platforme Raise the Bar Adria čiji je cilj uskladiti vještine i znanja ugostiteljskih i turističkih djelatnika s potrebama poslodavaca. U sklopu platforme Coca-Cola HBC Adria kuharima i slastičarima dodjeljuje stipendije za usavršavanje na najboljim učilištima te održava Akademiju, besplatni program za konobare, bariste i barmene koji žele usavršiti svoje vještine i znanja.

Više informacija dostupno je na mrežnoj stranici projekta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. veljača 2025 15:54