Risen

U napuštenim kućama nalazimo korisne stvari

Gadno nevrijeme popraćeno olujom potopit će naš brod, a mi ćemo biti među jedinim preživjelima. Nasukali smo se na tajnoviti otok imena Farange. To je početak jedne vrlo zanimljive priče spašavanja čovječanstva od mističnih sila. Otok je prepun čudnih ruševina koje su iznikle iz zemlje, a cijelim putem vas prate neprijatelji poput dikobraza, gladnih vukova, ogromnih letećih buba, itd. Da stvar bude još gora, oluja koja nas je dovela na ovaj otok direktno je povezana s drevnim ruševinama. Čudne stvari se događaju, a masa ljudi na otoku krenula je u potragu za vrijednim artefaktima koje sa sobom donose drevne ruševine. Naravno, mi smo ti koji trebamo spasiti svijet.

Biti ili ne biti?

U ovom slučaju dobar ili loš RPG? Vrlo je lako ocijeniti RPG naslov po originalnim konceptima, novitetima, novim tehnikama borbe ili unaprijeđenim AI skriptama neprijatelja, ali u ovom naslovu toga nema. Igra sama po sebi izgleda isto kao i Gothic 2. Ove dvije igre donesene su na svijet od istog tvorca Piranha Bytes pa nas i ne bi čudila činjenica sličnog stila igre ili prepoznavanju grafike iz navedenog serijala. No ovdje se radi o doslovno prenesenim objektima, glazbe i načina igre iz jednog u drugi naslov. Tehnika borbe ostala je ista. Udarac, blok, izmicanje, tu i tamo trčkaranje oko neprijatelja. A kretnje neprijatelja? Dva tri poteza koje ćemo naučiti napamet i vrlo lako predvidjeti nakon 10 minuta igranja ovog naslova. Sve je ovo dosad viđeno i nekako ne možemo naći razlog koji bi nas zadržao na ovom naslovu duže od 2-3 sata igranja.

Ovo je nova igra?

Iako je Risen izašao mnogo poslije Obliviona, nekako ne možemo raspoznati tu prednost noviteta. Risen skoro pa izgleda lošije od Obliviona, a da ne pričamo o lošem gameplayu. Ljudi su svi isti, oružja preslabo definirana izgledom pa imamo osjećaj kao da stalno nosimo jedno te isto oružje, neprijatelji krajnje dosadni. Jedino što nas se dojmilo u ovom naslovu su koliko toliko originalni kvestovi koji su međusobno povezani, a nekako imamo osjećaj da su se tvorci oko toga i najviše pozabavili. Sve u svemu kao kada đak prepiše zadaću, a pola zadaće ne valja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 23:41