
Dvorana zagrebačkog Kaptol Boutique Cinema jedva je bila dovoljna za sve one koji su među prvima u Hrvatskoj pohrlili pogledati novi film čileanskog redatelja Pabla Larraína u kojem je holivudska superzvijezda Angelina Jolie nastupila u glavnoj ulozi biografske priče o najvećoj opernoj divi 20. stoljeća, Mariji Callas. Film ‘MARIA‘ s kino prikazivanjem u hrvatskim kinima započinje u četvrtak 20. veljače, a premijeru nisu propustile brojne domaće zvijezde.
Bila je tu naša operna diva Sandra Bagarić koja je prije same projekcije, uz piće dobrodošlice, otpjevala skladbu „O mio babino caro“ autora Giacoma Puccinija te tako uvela uzvanike u svijet opere.
Uz Sandru Bagarić premijeri su nazočili i brojni drugi gosti na čelu sa sopranisticama Danijelom Pintarić i Valentinom Fijačko Kobić, opernim pjevačima Dubravkom Šeparović Mušović i Lucijanom Batinićem, voditeljicama Ivanom Šundov, Mirnom Zidarić, Karmelom Vukov Colić, TV-voditeljima Aleksandrom Stankovićem i Davorom Meštrovićem, glumicama Nerom Stipičević, Sandrom Lončarić i Ernom Rudnički, glumcima Goranom Grgićem i Zoranom Pribičevićem, autoricom Suzy Josipović Redžepagić, književnicom Sanjom Pilić, fotografkinjom Vladimirom Spindler, pjevačicom Ines Preindl, dizajnericom Kristinom Burjom, fotografom Damirom Hoykom te mnogima drugima.
Biografska drama ‘MARIA‘ dobila je nominaciju za nagradu Oscar u kategoriji najbolje fotografije. Kritičari diljem svijeta složni su u mišljenju da je Jolie odradila jednu od svojih najvećih uloga karijere te portret slavne pjevačice odigrala gotovo savršeno. Film ‘MARIA‘ moderno je remek-djelo koje prikazuje legendarnu opernu divu tijekom njezinih posljednjih dana dok pokušava otkriti vlastiti identitet te značenje svog bogatog i uspješnog života. Radnja filma prati ovu najslavniju sopranisticu koja se posljednjih godina svoga života povukla u Pariz nakon iznimno glamurozne i burne karijere koju je vodila pod svjetlima reflektora. Kao što se može i očekivati, film je u potpunosti uronjen u sam operni izričaj – kako u glazbenom, tako i u pristupu mizansceni gdje ulice Pariza iz sedamdesetih izgledaju poput grandiozne pozornice ispunjene velikim orkestrom i zborom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....