
Publiku u Hrvatskoj Dora itekako zanima. Potvrđuju to podaci o gledanosti koji govore da je Izbor hrvatske pjesme za pjesmu Eurovizije koji je HRT u nedjelju prenosio na HTV1 uvjerljivo najgledaniji sadržaj na svim televizijama s gledanošću od 24,02 posto AMR-a (ukupna populacija), neslužbeno doznajemo. Iz toga ispada da je Doru pratilo gotovo milijun ljudi.
O iznimno velikom zanimanju javnosti za ovaj HRT-ov spektakl govori i podatak da je Doru, na kojoj je pobijedio Baby Lasagna s pjesmom “Rim Tim Tagi Dim” pratilo čak polovica svih onih koji su u tom terminu bili pred svojim malim ekranima, te je SHR iznosio fantastičnih 50,2 posto.
Dora je također ostvarila i veliko zanimanje na društvenim mrežama, pa je tako finalna večer putem HRT-ovog YouTube kanala ostvarila gotovo 140.000 ulaza. Pobjednički nastup Baby Lasagne na istome je kanalu imao gotovo 116.000 ulaza.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....