VELIKO ZANIMANJE

Objavljeni podaci o gledanosti: Doru je pratilo gotovo milijun ljudi!

Izbor hrvatske pjesme za pjesmu Eurovizije koji je HRT u nedjelju prenosio na HTV1 uvjerljivo je najgledaniji sadržaj na svim televizijama

Baby Lasagna

 Livio Andrijic/Cropix

Publiku u Hrvatskoj Dora itekako zanima. Potvrđuju to podaci o gledanosti koji govore da je Izbor hrvatske pjesme za pjesmu Eurovizije koji je HRT u nedjelju prenosio na HTV1 uvjerljivo najgledaniji sadržaj na svim televizijama s gledanošću od 24,02 posto AMR-a (ukupna populacija), neslužbeno doznajemo. Iz toga ispada da je Doru pratilo gotovo milijun ljudi.

O iznimno velikom zanimanju javnosti za ovaj HRT-ov spektakl govori i podatak da je Doru, na kojoj je pobijedio Baby Lasagna s pjesmom “Rim Tim Tagi Dim” pratilo čak polovica svih onih koji su u tom terminu bili pred svojim malim ekranima, te je SHR iznosio fantastičnih 50,2 posto.

Dora je također ostvarila i veliko zanimanje na društvenim mrežama, pa je tako finalna večer putem HRT-ovog YouTube kanala ostvarila gotovo 140.000 ulaza. Pobjednički nastup Baby Lasagne na istome je kanalu imao gotovo 116.000 ulaza.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
21. travanj 2025 00:12