MEGAPROJEKT NA HIPODROMU

Otkrivamo sve detalje ‘operacije Thompson‘: Pozornica visoka 30 metara, 350 tona skele, a evo koliko će sve trajati...

Ovakav projekt ogroman je organizacijski izazov, pa će dio opreme morati unajmiti van Hrvatske. Pirotehnički i video show bit će neviđeni do sada

Marko Perković Thompson

 Nikola Brboleza/Cropix

Za zagrebački koncert Marka Perkovića Thompsona koji će održati 5. srpnja na Hipodromu prodano je točno 281.774 ulaznice s prošlog petka na subotu. I sam Thompsonov tim iznenadio je takav enorman odaziv publike, jer sve su te karte ‘planule‘ u roku od samo 24 sata, a i dalje svi obožavatelji nisu došli do željenih karata.

- Nije se spavalo ovaj vikend, a tek slijede dani i noći. Telefon mi se usijao, zovu sa svih strana - odgovara danas Thompsonov menadžer Zdravko Barišić. I ne skriva, tako nešto ipak nisu mogli ni zamisliti.

image

Marko Perković Thompson

Tonci Plazibat/Cropix

- Ne, nismo to očekivali, a bit će još i više ljudi. Ovo je zaista svjetski rekord u varijanti komercijalnih koncerata, dakle gdje se karta kupuje. Nitko nije to do sada postigao - uzvraća Barišić. Naravno cijela situacija znači i promjenu planirane organizacije, jer kvalitetno pokriti otvoreni prostor za toliki broj ljudi je ogroman izazov.

- Marko će odraditi svoj dio posla vrhunski, u to ne sumnjamo, a u produkcijskom i glazbenom smislu jamčim da će sve biti u redu. Već smo krenuli nabavljati opremu po Europi, jer u Hrvatskoj nema toliko opreme za toliki broj ljudi. Dakle, ni zvuka, ni lighta, ni videa, ni led ekrana, ali ima po Europi. Dio ćemo naći u Hrvatskoj, dio vani - objašnjava Barišić. Pa kako publika ne bi gledala tamo neku točkicu na obzoru, sadašnji su planovi da bina bude 30 metara visoka, a scenografija negdje 110 metara širine.

image

Marko Perković Thompson

Nikola Brboleza/Cropix

- LED ekrana će biti od 1500 do 2000 četvornih metara. Bit će sve pokriveno, jer planiramo na svakih 50-ak metara postaviti LED ekrane kako bi svi mogli uživati u Markovom koncertu. Što se tiče ozvučenja, imat ćemo oko 700 kutija razglasa, mislim da će toliko biti potrebno. Usporedbe radi, za zagrebačku Arenu da bi se dobro pokrio zvuk potrebno je od 24 do 32 kutije razglasa - otkriva nam Thompsonov menadžer. No, koliko je to veliki pogon i koliko će biti zahtjevne pripreme možda najbolje govore sljedeće činjenice.

- Mjesec dana prije koncerta otvorit ćemo gradilište na Hipodromu i vjerujem da će u prosjeku biti 300 do 500 ljudi dnevno uključeno u rad. Imamo oko 350 tona skele od kojih se radi pozornica, grade tribine. A na Hipodromu nema ni kilovat struje, ni litra vode, sve se mora dovoziti, unajmljivati i uključivati. Agregati, skele, montaža, kablovi, sve. Dakle, kada početkom lipnja uđemo na Hipodrom, jer takav nam je ugovor s Gradom, e, onda tek nema spavanja - odgovara Barišić.

image

Hipodrom Zagreb

Boris Kovacev/Cropix

Što se tiče samog koncerta, u onom glazbenom dijelu i naravno za publiku najvažnijem, u fokusu će biti isključivo Marko Perković Thompson. Nikakvih predgrupa neće buti, niti gostiju, već samo Thompson sa svojim bendom i pratećim vokalima. Eventualno će biti netko još dodatan; u smislu violine, solo gitare, a sveukupno će na pozornici biti nekih 20-ak glazbenika. Pored toga Barišić najavljuje za obožavatelje veliki spektakl u onom popratnom dijelu koncerta.

- Pirotehnički i video show bit će nešto neviđeno do sada. Imat ćemo i igru s dronovima na nebu, a već smo razgovarali i o trajanju koncerta i plan je da traje čak oko tri sata. Marko to određuje, a on želi vratiti ljubav publici koju su mu iskazali ovakvim enormnim odazivom - istaknuo je Barišić. Također, organizatori su se u međuvremenu dogovorili s Gradom Zagrebom i dokupili još dio terena na Hipodromu za što će potpisati ankes ugovora.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
14. travanj 2025 02:43