HIT NA TIKTOKU

Riječanka (26) održava aute bolje od svojih kolega: ‘Mladi neće kupovati preko Njuškala, već TikToka. Tu vidim svoju priliku‘

Laura Pavlović tradicionalan biznis, kao što je njezin, ljudima predstavlja na mladenački i zabavan način putem TikToka

Laura Pavlović, Sirkorii

 Cropix

Kroz garažu 26-godišnje Laure Pavlović dosad je prošlo više od 500 automobila. Riječanka se ne libi zasukati rukave. Polira automobile, radi unutarnje dubinsko čišćenje sjedala, poliranje farova, felgi, ventilacije, stakala. Kompletno uređivanje automobila. Nešto od toga snimi i objavi na TikToku za svojih 130.000 pratitelja. "Neobično je vidjeti curu u muškom poslu", objašnjava ona kako je došla do tako velikog broja pratitelja. Muškarci čine većinu njezine publike, a obično ih zanima, veli, kako se nešto radi i koje proizvode koristi.

Za finaliste u svim kategorijama Zlatnog Studija možete glasati OVDJE

Laura, koja je na TikToku poznatija pod nadimkom sirkorii, odlučila je u novoj 2023. zanimljivo spojiti te svoje dvije strasti, onu prema biznisu uređivanja automobila i onu prema fotografiranju i snimanju. Svojim mušterijama sada nudi, kako kaže, paket za prodaju auta.

"To je spremanje automobila za prodaju i objavu oglasa, znači poliranje izvana, poliranje farova, čišćenje iznutra, ali i fotografiranje automobila kad je gotovo za društvene mreže", priča. Taj paket košta između 250 do 400 eura. Kako kaže, društvene mreže su budućnost poslovanja i poduzetnici danas već moraju razmišljati pet do deset godina unaprijed.

image

Laura Pavlović, Sirkorii

Josip Cekada/Cropix

"Ja vidim sada po 16-godišnjacima, oni za koju godinu neće kupovati svoj automobil preko Njuškala, neće čitati recenzije na Googleu, tražit će ga na društvenim mrežama, na TikToku i Instagramu", govori Laura. Društvene mreže, dodaje, njoj osobno služe da se čak i tradicionalan biznis, kao što je njezin, ljudima predstavi na mladenački i zabavan način.

@sirkorii Šta kažete na ovaj privjesak? Duetajte da vidim vaše privjeske #kuna #zbogomkune #euro #eurozone #boschprofessional #bosch #boschhrvatska ♬ edamame - bbno$

Veli da je s TikTokom krenula prije dvije godine spontano i bez nekog plana. Prvi njezin video, presvlačenje iz radne uniforme, odmah je ulovio na popularnosti i pogledalo ga je više od 50.000 ljudi. Sada, s ukupno 130.000 pratitelja, ona ostvaruje i neke suradnje, primjerice s tvrtkama Philips i Bosch. "Kad sam ja počinjala na TikToku, onda nije bilo nikoga kod nas tko bi mogao tako surađivati s tvrtkama poput Boscha", prepričava.

Kako kaže, ima puno ideja za suradnje s tvrtkama i TikTokom. Velika joj je želja napraviti nagradnu igru. "Recimo, da neki moj pratitelj, može osvojiti bušilicu. Onda bih ja mogla doći i osobno mu uručiti nagradu, to mi je super", priča.

Na pitanje koga ona prati na TikToku, u koga se ugleda i traži inspiraciju za svoj sadržaj, veli da ne prati baš tiktokere. Kako to? "TikTok je samo alat kojim lako mogu poslati poruku, dnevno sam na njemu možda 45 minuta, pogledam malo i objavim video koji imam. U svoje slobodno vrijeme radije slušam podcaste i gledam YouTube", priznaje.

Na pitanje kakve podcastove prati, odgovora da su to uglavnom motivacijske i biznis teme. Na primjer, kako imati mindset za uspjeti, kako razmišljati kao poduzetnik. Ono što joj je iz svega toga najviše ostalo u glavi jest da novac shvaća kao energiju.

"Imala sam ideju da za novac moraš raditi kao konj, ali onda sam shvatila da je samo stvar pogleda, umjesto da ja radim za novac, sada gledam na to da novac radi za mene", objašnjava.

image

Zlatni Studio

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 01:09