POMAMA ZA TAJLANDOM

Eksplodirala potražnja za luksuznim smještajem iz ‘White Lotusa‘: ‘Traže apartmane i po 11.000 $, ne pitaju za novac‘

Vila u kojoj u seriji odsjeda obitelj Ratliff iz serije ‘White Lotus‘ u stvarnom je životu još raskošnija...

White Lotus, sezona 3

 Crash/imagespace/imago Stock&people/profimedia/Crash/imagespace/imago Stock&people/profimedia

Pomislili biste da bi luksuzni smještaj koji se prikazuje u televizijskoj seriji, a koji uključuje ubadanje nožem u leđa, puno seksa, barem jedno mrtvo tijelo i koji ugošćuje ultrabogate goste koji slove za apsolutno najgore, bio neprivlačan izbor za odmor u stvarnom životu. Međutim, u slučaju TV serije ‘Bijeli lotos‘ i Four Seasons Hotels & Resorts na Tajlandu istina je posve suprotna - njihovo poslovanje bolje je nego ikad.

Kako prenosi Financial Post, više Four Seasons hotela na Tajlandu, čak i oni koji nisu sudjelovali u snimanju nove sezone popularne HBO-ove serije, bilježi porast broja gostiju, koji troše basnoslovne iznose samo kako bi i sami pokušali dobiti vlasitit doživljaj ‘White Lotusa‘.

“Naježio sam se kad sam vidio prvu epizodu,” kaže JJ Assi, generalni direktor Four Seasons Koh Samui, gdje je snimljen veći dio treće sezone popularne serije. Četiri dana nakon premijere treće sezone, tvrdi Assi, "imali su tri grupe gostiju koji su se prijavili i, u zadnji čas, zatražili smještaje s tri spavaće sobe", kakav se može vidjeti u prve dvije epizode serije.

Cijene takvog smještaja kreću se od 10 tisuća američkih dolara po noćenju, uključuju vlastite batlere, kao i bazene te su prava mala odmarališta unutar samog odmarališta. Primjerice, vila u kojoj u seriji odsjeda obitelj Ratliff u stvarnom je životu još raskošnija. Ista je stvar i s vilom u kojoj su odsjele tri prijateljice u seriji, iako valja napomenuti da u stvarnom životu majmuni ne lutaju po dvorištu vile. "Moramo to uvijek razjasniti svojim gostima", kaže Assi.

Nakon što je 16. veljače serija premijerno prikazana na HBO-u, Assi je bio domaćin zabave organizirane povodom gledanja premijere serije uz glavni bazen, gdje ljigavi lik Patricka Schwarzeneggera pokušava zavesti žene, ali ne uspijeva. "Vidjeti naš hotel s takvom kinematografskom raskoši, to je bilo jednostavno fantastično", kaže Assi.

Iako su se u seriji čuli i pucnjevi iz vatrenog oružja u prvim minutama serije, Assija i njegovo osoblje to nije uznemirilo. "Gledajte, nije nas uznemirilo. Svi mi razumijemo da je ‘Bijeli lotos‘ vrlo teatralna, izmišljena drama. Ako ste gledali prvu sezonu u Mauiju, drugu sezonu u Taormini, onda znate i kako će ovo funkcionirati", objašnjava.

Osim toga, odmaralište koje se sastoji od 71 sobe i luksuznih apartmana radi s gotovo 100-postotnom popunjenošću svojih kapaciteta, u odnosu na sezonske brojke kada su najčešće 80 do 90 posto popunjeni, a to su sve zasluge ove popularne serije. Izvršni direktor Four Seasonsa Alejandro Reynal ranije je izjavio za Bloomberg da njegovim odmaralištima nije bio potreban poticaj u poslovanju, ali su bez obzira na to rezervacije i pretraživanja na Googleu porasli nakon što je najavljena treća sezona serije.

"Imamo jednog gosta kojemu je sutra zadnji dan boravka kod nas i rekao nam je: ‘Želim tu luksuznu rezidenciju za svoju posljednju noć. Nije me briga koliko košta, želim odsjesti tamo.‘ I to nije bio izolirani slučaj. Nakon što je pogledao prvu epizodu treće sezone, gost koji je tjedan dana boravio kod nas odlučio je da on jednostavno mora spavati u dvosobnoj rezidenciji u kojoj su snimali Walton Goggins i Aimee Lou Wood", otkriva Assi za Financial Post.

Sve je to utjecalo i na njihove prihode. "Odjednom su gosti koji su rezervirali sobe koje koštaju od 2000, 3000 dolara po noći tražili premještaje u dvosobne apartmane koji koštaju oko 7000 ili 8000 dolara po noći ili pak u trosobne apartmane koji koštaju 10.000 ili 11.000 dolara po noći", otkriva.

image

White Lotus, sezona 3

Jeffrey Mayer/avalon/profimedia/Jeffrey Mayer/avalon/profimedia

Zbog toga su morali zaposliti i više radnika, a uvjereni su da je za sve to zaslužna treća sezona serije koju prati čitav svijet. "Sto posto je to razlog. Svi žele reći: ‘Odsjeo sam u smještaju iz ‘White Lotusa‘ prije svih ostalih", zaključuje Assi.

I sam Tajland kao lokacija bilježi porast popularnosti, a luksuzna putnička agencija Black Tomato Ltd. izvijestila je o porastu prodaje od 44 posto u prva tri mjeseca ove godine u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Također napominju i da su cijene porasle otprilike 15 posto u odnosu na prošlu godinu. Turistički djelatnici predviđaju povećanje broja posjetitelja od 20 posto godišnje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. ožujak 2025 19:51