REKORDNA GLEDANOST

Eurosong oborio sve rekorde: Objavljeno koliko ga je Hrvata gledalo, Baby Lasagna izjednačio se sa Severininom ‘Štiklom‘!

U odnosu na Eurosong 2023. koji je održan u Liverpoolu, bilježi se porast

Baby Lasagna

 Jessica Gow/afp/profimedia/Jessica Gow/afp/profimedia

Protekli Eurosong pratio je rekordan broj televizijskih gledatelja. Prema podacima Europske radiodifuzijske unije čak 163 milijuna ljudi gledalo je dvije polufinalne i jednu finalnu emisiju uživo koje su se prenosile iz švedskog Malmöa. U odnosu na Eurosong 2023. koji je održan u Liverpoolu, to je porast od milijun gledatelja, odnosno rast od dva milijuna ako se brojke uspoređuju s brojem ljudi koji su pratili ovaj televizijsko glazbeni spektakl 2022. dok se održavao u Torinu.

U Njemačkoj je ove godine oko 8,1 milijun ljudi gledao finale, u Velikoj Britaniji 7,7 milijuna, dok je u Francuskoj ta brojka iznosila 5,4 milijuna. Ukupno 723.000 ljudi gledalo je Euroviziju u zemlji pobjednici natjecanja Švicarskoj, što je najveća ikad zabilježena gledanost i porast od 40 posto u odnosu na prošlu godinu.

U Hrvatskoj, koja je zahvaljujući Baby Lasagni i pjesmi ‘Rim Tim Tagi Dim‘ ostvarila svoj najbolji rezultat ikada na ovom natjecanju, Eurosong je pratilo 1,1 milijun publike. Udio u gledanosti iznosio je fantastičnih 73,2 posto, koliko je posljednji puta zabilježeno 2006. godine kada nas je na Eurosongu u Grčkoj s pjesmom ‘Moja štikla‘ predstavljala Severina.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
26. ožujak 2025 12:56