MIJENJA IME BRENDA

KIM KARDASHIAN POKLEKLA PRED SALVOM KRITIKA Bujna zvijezda se posula pepelom: 'Uvijek slušam, učim i razvijam se'

Kim Kardashian - Izrada haljine trajala je osam mjeseci a trebala je predstavljati “djevojku iz Kalifornije koja izlazi iz oceana”, ali je proglašena dosadnom
 Mario Anzuoni / REUTERS

Reality zvijezda Kim Kardashian u ponedjeljak je najavila da će preimenovati ime branda linije donjeg rublja za žene, nakon što se našla na udaru mnogih, osobito Japanaca koji su je osudili zbog nepoštivanja japanske kulture.

Neki su se Japanci na društvenim mrežama žalili da linija "Kimono Intimates" ne poštuje tradicionalnu japansku odjeću.

Premda je još prošli tjedan kazala kako ne kani mijenjati ni ime branda ni kolekcije, u međuvremenu se predomislila te se na Twitteru ispričala, najavivši da će uskoro objaviti i novi naziv branda.

"Uvijek slušam, učim i razvijam se. Kad sam objavila ime svoje modne linije napravila sam to s najboljim namjerama", objavila je između ostalog Kardashian na Instagramu.

Kimono, tradicionalna odora s dugim rukavima i pojasom oko struka u Japanu se nosi od 15. stoljeća. Smatra se i simbolom japanske kulture, a danas ga žene većinom nose u svečanim prigodama.

"Nosimo kimono kada slavimo zdravlje, dječje rođendane, zaruke, mature, ali i na pogrebima. Riječ je o svečanoj odjeći koja se u obiteljima prenosi s koljena na koljeno", pojasnila je jedna Japanka.

Većinu Japanaca razgnjevilo je to što je izgledalo da će tradicionalni dio odjeće nositi isti naziv poput donjeg rublja.

Tviteraši su prošli tjedan pokrenuli kampanju pod hashtagom #KimOhNo te peticiju koju je potpisalo više od 126.000 ljudi. Njome od Kardashian traže promjenu naziva branda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. prosinac 2024 00:15