S ljubavlju, Meghan

Kritike su očajne, ali je gledanost visoka. Na jesen stiže druga sezona vjerojatno najskupljeg lifestyle projekta ikad

U čak 47 zemalja nova serija u kojoj Meghan Markle kuha i dijeli savjete, dospjela je na liste 10 najgledanijih programa Netflixa

Serija ‘S ljubavlju, Meghan‘

 Netflix/backgrid/backgrid Uk/profimedia/Netflix/backgrid/backgrid Uk/profimedia

Kritičari su rekli svoje - ne sviđa im se "S ljubavlju, Meghan", lifestyle serija koju je za Netflix napravila Meghan Markle, vojvotkinja od Sussexa, supruga britanskog princa Harryja. Serija od osam 30-minutnih epizoda premijeru je imala 4. ožujka.

I dok se još gledatelji nisu snašli oko nabavke začinske mješavine s mljevenim tartufima za njezin recept za kokice, objavljeno je da serija ide dalje. Markle je na Instagramu potvrdila veselu vijest o drugoj sezoni.

"Ako vam se sviđa prva sezona, čekajte da vidite kakvu smo vam zabavu pripremili u drugoj!", rekla je vojvotkinja koja je usput lansirala i svoj novi lifestyle brend "As Ever", pod čijom će etiketom prodavati svoj namaz od malina i mrvice za posipanje u obliku cvjetića, koje obilno koristi.

image

Serija ‘S ljubavlju, Meghan‘

Netflix/ferrari/profimedia/Netflix/ferrari/profimedia

Nije potpuno jasno je li druga sezona već snimljena ili se upravo snima.

U seriji, iz epizode u epizodu, vojvotkinja dijeli recepte za fina domaća jela, savjete o koktelima, vrtlarstvu, bavi se pčelarstvom, govori o tome kako biti savršena domaćica, ugošćuje prijatelje koji je moraju puno hvaliti, priprema čaj grijući vodu na suncu... Nakratko, pojavljuje se i Harry. Sve je toliko čisto, uglačano i zrači bogatstvom, da djeluje nestvarno.

Ne može se poreći da je, usprkos tome što su je kritičari i mnogi gledatelji, nazvali "blesavom" i "prikazom vježbe iz narcizma", "S, ljubavlju Meghan" dospjela na listu 10 najgledanijih programa na Netflixu u čak 47 zemalja, među ostalim u SAD i Kanadi.

A kritike su, blago rečeno, grozne. Najblaži je prema vojvotkinji i njezinu uratku bio kraljevski dopisnik BBC-ja Sean Coughlan koji je rekao da je serija "poput čaše nečeg pjenušavog na sivi dan", ističući eskapističko ozračje i nastojanje da se gledatelja privuče naglašenom emocionalnošću. A mnogima treba bijeg od stvarnosti.

"Vulture" piše kako se radi o "vjerojatno najskupljem lifestyle projektu ikad" koji ne izaziva nikakvo uzbuđenje. Variety, koji mnogi nazivaju "Biblijom industrije zabave", opisao je Meghan u seriji kao "odlikašicu koja se očajnički trudi fascinirati svoje goste", a njezino ponašanje pred kamerama usporedio s njezinom odjećom - "dobro krojenom i bež boje". U britanskom The Sunu, komentirali su kako su mnogi gledatelji pogledali seriju ili barem koju epizodu, baš zato što ne vole Markle i samo da učvrste svoj stav. Taj moment "gledanja iz mržnje" uvijek je bitan kada su Sussexi u pitanju. Magazin Time, koji je 2021. godine Harryja i Meghan stavio na svoju slavnu listu 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu, sada je napisao da njih dvoje "što više govore o sebi, sve manje izgledaju stvarno".

image

Serija "S ljubavlju, Meghan"

Netflix/ferrari/profimedia/Netflix/ferrari/profimedia

Na Rotten Tomatoes "S ljubavlju, Meghan" imala je prvi dan 33 posto pozitivnih kritika, a dan kasnije 28, na IMDb-u ima žalosnu ocjenu 2,4 od 10. Takvim se projektima, očekivano, ne piše dobro. I oni s mnogo boljim ocjenama u prvoj sezoni ukidani su bez milosti. No, šefovi Netflixa, očito misle drugačije kada su Sussexi u pitanju ili jednostavno, kao što je netko napisao, žele što prije dobiti bilo što za svoj novac, za više od 100 milijuna dolara težak ugovor s parom i završiti priču s njima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. ožujak 2025 09:37