RALPH VAN DIJK

Stručnjak za zvuk gostovao na Weekend Media Festivalu: ‘Putem radija može se ući u život slušatelja‘

Ralph Van Dijk volio bi da publika njegovog predavanja upamti da zvuk može u ljudi uzrokovati simpatije prema brendu

Ralph Van Dijk

 Press/

Ralph Van Dijk je nagrađivani stručnjak za sonic-brendiranje i „reklamna legenda“ Cannes Lions Festivala. Gostovao je na Weekend Media Festivalu u organizaciji Hrvatskog radijskog formuma.

Stručnjak je promijenio kompletni pristup audio oglašavanju s ciljem dokazivanja kako je pravi zvuk najbrži put do srca potrošača, odnosno slušatelja. U svojim provjerenim strategijama oglašavanja koje donose konkretne i recentne rezulate, gradi voljene i prepoznatljive brednove te potiče emocionalnu povezanost s potrošačima. U svojim predavanjima, Van Dijk projicira kako zvuk može preoblikovati način na koji doživljavamo brendove.

"Mislim da najvažnija stvar koju želim da ljudi ponesu s mog predavanja jest kako zvuk moze u globalu biti asocijacija na simpatije prema brendu i da s moćnom glazbom, pričom i autetntičnim zvukovima možemo prikazati brend kao ljudsko biće s emocijama. Smatram da se zvuk često koristi na pogrešan način, koristimo ga za transakcije, oglašavanje, cijene, predmete, brojeve mobitela, internetske stranice i to je sve racionalno u životu, ne djeluje na naše misli i odluke. Emocije su te koje imaju utjecaj na naše odluke. Radio je s nama cijeli dan, svaki dan i to daje mogućnost brendovima/markama da “uđu” u nečiji život i misli, pa budu dio njih. S pravom kreativom sve je to moguće."

image

Ralph Van Dijk

Press/

Govorio je i o primjeru reklame brenda IKEA. Navodi kako bi klasično bilo da oglase kako IKEA odsad može za svoje kupce montirati kuhinje i riješiti ih stresa, ali IKEA je brend koji je mnogo zaigraniji.

"Iskoristili smo tu ideju spašavanja od stresa i doveli je do jednog ekstremiteta gdje dijete oponaša stres kojem je svjedočilo dok je gledalo svog oca koji je pokušavao montirati kuhinju sam."

"Emocija je važnija od trajanja reklame. Zvuk je najdugotrajniji, dugotrajniji od bilo kojeg drugog medija i zato moramo biti kreativniji oko medija kojeg koristimo. Obično kampanje započnemo s dužim reklamama i onda ih kroz tjedne skraćujemo, ali i dalje zadržavaju onaj prvotni utjecaj iz duže. Ono što se događa jest da je većina oglašivača pohlepna, stavljaju previše toga u stvar koja je tako jednostavna. Ako imate više od jedne poruke, napravite više reklama. Znamo da trebate bukirati 30 sekundi, ali onda imate tu slobodu mijenjati ideju reklame", savjetuje stručnjak.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 00:22