KALUSH ORCHESTRA

Ukrajina planira izdati poštansku marku kojom će obilježiti pobjedu na Euroviziji

Šef Ukrajinske pošte objavio je skicu za novu marku na kojoj bi trebalo pisati: ‘Pomozite Mariupolju - pomozite Azovstalu‘

Kalush Orchestra

 JENS BUTTNER/DPA/dpa Picture-Alliance via AFP

Ukrajinska pošta uskoro planira izdati posebnu poštansku marku kojom će obilježiti uspjeh postignut na natjecanju za pjesmu Eurovizije.

Ukrajinska grupa Kalush Orchestra uvjerljivo je pobijedila u konkurenciji prijavljenih na natjecanju za Eurosong zahvaljujući neviđenom odazivu televizijskih gledatelja iz cijele Europe, koji su glasali za Ukrajinu.

O dizajnu poštanske marke odlučit će umjetnički odbor, napisao je na Facebooku šef Ukrajinske pošte Igor Smeljanski, dodavši kako se nada da će se sve odvijati ubrzanim tempom.

I uspjeh posljednjih dviju ukrajinskih pobjednica Eurosonga, pjevačica Ruslane i Jamale, obilježen je izdavanjem prigodnih poštanskih maraka.

Nedavno je Ukrajinska pošta izdala marku posvećenu ukrajinskim vojnicima na Zmijskom otoku u Crnom moru koji su se odbili predati posadi ruskoga ratnog broda.

Smeljanski je objavio skicu za novu marku na kojoj bi trebalo pisati "Pomozite Mariupolju - pomozite Azovstalu". Riječi su to koje je nakon proglašenja pobjednika u subotu navečer na pozornici u Torinu izgovorio fontmen Kalush Orchestra, Oleg Psjuk.

Pjevač je rekao i da bend namjerava prodati svoj eurovizijski trofej na dražbi i donirati sav prihod od prodaje Ukrajini i ukrajinskim oružanim snagama.

Ukrajinski dužnosnici obećali su da će zemlja biti domaćin natjecanja sljedeće godine, bez obzira na rat.

Trenutačno Ukrajina takav događaj ne bi mogla realizirati zbog izvanrednog stanja u zemlji. Na snazi ​​je noćni policijski sat, a oružanom sukobu s Rusijom ne nazire se kraj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
22. travanj 2025 00:14