Pravni, ali bit će vjerojatno i marketinški stručnjaci iz tijela zvanog, u slobodnom prijevodu Međunarodno vijeće nogometnih udruga (International Football Association Board), te koje ima i kontakte s FIFA-om, na svom će sutrašnjem sastanku predložiti određenu izmjenu u nogometnim, ne baš pravilima, ali organizaciji utakmica.
Naime, iz IFAB-a će predložiti FIFA-i produživanje vremena odmora između dva poluvremena s današnjih 15 na 25 minuta. Razlog? Isključivo marketinške naravi. Naime, 25-minutno razdoblje bi omogućavalo ipak puno više vremena u kojem bi se dalo na travnjaku održati manji koncert, nastup mažoretkinja, orkestra i koječeg ostalog.
U biti, radi se o kopiranju spektakla kakav je vezan uz Super Bowl. Ova ideja izvorno inače dolazi iz CONMEBOLA, Južnoameričkog nogometnog saveza koje je vrhovno tijelo za tamošnja najveća nogometna klupska natjecanja, počev od Copa Libertadores. Dakako, jedna od vrlo bitnih stavki je da se ovim prijedlogom dobiva 5 minuta više prostora za TV reklame, a sad već onda govorimo o milijunima eura, dolara, funta...
Upućeni ipak drže kako su dosta maleni izgledi da ova ideja zaživi. Ona čak načelno i nije nova. Već je zabilježen pokušaj iz 2009. o produženju vremena odmora između dva poluvremena s 15 na 20 minuta, ali nije uspio. Što je najbolje, taj je prijedlog tada FIFA i podržala, ali su slijedili veliki otpori iz navijačkih struktura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....