PELJEŠKI MOST

Mostarina se neće plaćati zato što se projekt financira novcem iz fondova Europske unije

 Roberto Orlić / CROPIX

Upravi Hrvatskih cesta prije nekoliko dana predana je studija izvedivosti povezivanja krajnjeg juga Hrvatske s ostatkom zemlje na 400 stranica. Studija je pokazala da je most Pelješac ekonomski najisplativije rješenje. Riječ je o jednom od posljednjih koraka Vlade prije slanja aplikacije za sufinanciranje projekta iz fondova Europske unije Europskoj komisiji.

No, Hrvatske ceste neće čekati pozitivan odgovor iz Bruxellesa nego će najkasnije za tri mjeseca raspisati natječaj za gradnju mosta, što bi, u najboljem slučaju, trebalo krenuti početkom sljedeće godine. No, ovaj put most bi se počeo graditi s osiguranim financijskim sredstvima.

U tom slučaju, gradnja bi počela punih 19 godina nakon što je tadašnji dubrovačko-neretvanski župan Ivan Šprlje 1997. godine prvi put iznio ideju o gradnji mosta Komarna - Pelješac. Javna prezentacija studije predviđa se u roku od dva tjedna, kada bi se konačno trebale znati sve tehničke pojedinosti projekta. Mi vam u nastavku nudimo 12 pitanja i odgovora o mostu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 06:00