RAPORT S GRADILIŠTA

Fantastične snimke velikog infrastrukturnog zahvata na jugu: Naziru se konačne konture ‘zapadne rampe‘

U izrazito malom gradilišnom prostoru treba pažljivo isplanirati redoslijed svake aktivnosti, poručuju iz Hrvatskih cesta

Radovi na izgradnji prometne rampe u ulici Zbora narodne garde na zapadnom ulazu u Split

 Tom Dubravec/Cropix

Napreduju radovi na izgradnji rampe na Ulici Zbora narodne garde u Splitu, poznatijoj još i kao zapadna splitska rampa, kojom bi se značajno trebale smanjiti gužve na ulazu u grad i poboljšati prometno stanje. Radove nisu usporile ni visoke ljetne temperature, piše Slobodna Dalmacija.

Kako vidimo na fotografijama, počinju se nazirati i konačne konture projekta koji, podsjetimo, predviđa rampu iz smjera Solina preko raskrižja ulica Domovinskog rata i Zbora narodne garde, u smjeru Poljičke ulice.

image
Tom Dubravec/Cropix

Na svega 450 metara gradilišta gradi se nadvožnjak, podvožnjak i četiri potporna zida.

Do danas su na gradilištu u potpunosti završena dva od ukupno četiri potporna zida, kod trećeg su završeni radovi osiguranja pokosa te je u tijeku iskop za izradu temelja zida, dok su kod četvrtog zida izvedeni radovi zaštite postojećeg tlačnog vodoopskrbnog cijevovoda i u tijeku je armiranje temelja.

image
Tom Dubravec/Cropix

Kod podvožnjaka su završeni armirano-betonski upornjaci te su montirani svi rasponski nosači, a postavlja se armatura za armirano-betonsku ploču podvožnjaka. Kada je nadvožnjak u pitanju, završen je prvi upornjak i sva stupišta.

image
Tom Dubravec/Cropix

Betoniran je temelj i zid drugog upornjaka i u tijeku su radovi na njegovoj naglavnici i krilu. Na izdvojenom gradilišnom pogonu na Sirobuji proizvedeni su svi armirano-betonski rasponski nosači nadvožnjaka, a sredinom srpnja očekuje se početak pripremnih radova za montažu, dok se montaža očekuje u drugoj polovica kolovoza.

image
Tom Dubravec/Cropix

Iz Hrvatskih cesta kažu da je riječ o tehnički zahtjevnom projektu jer u izrazito malom gradilišnom prostoru treba pažljivo isplanirati redoslijed svake aktivnosti kako bi se osigurali uvjeti za sigurno i racionalno izvođenje radova.

Istovremeno, uz radove, potrebno je osigurati i protočnost znatnog prometa u režimu privremene regulacije koji uključuje i pješački promet u zoni gradilišta.

image
Tom Dubravec/Cropix

Izgradnja privremene rampe donekle je olakšala ulazak u Split iz smjera Solina i nema značajnih zastoja u prometu u turističkoj sezoni za razliku od prijašnjih.

Izvođači kažu kako će se truditi nastaviti istim tempom iako je stanje na tržištu izazovno je te je već mjesecima vidljiv trend značajnog poskupljenja i nedostatka građevinskog materijala, odnosno armature, oplate i ostalih potrebnih gradiva.

Rok završetka radova je 21. rujna, a izvođač je varaždinska tvrtka "Colas".

image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
image
Tom Dubravec/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. studeni 2024 23:57