OŠTRA KRITIKA

Franić: Vice Mihanović nema legitimitet pregovarati s ministrom Butkovićem

‘Ugovaranje Vice Mihanovića s ministrom Butkovićem je bez ikakvog legitimiteta i kukavički je čin‘, rekao je Franić
Ante Franić
 
 Ante Čizmić/Cropix

Kandidat SDP-a za splitskoga gradonačelnika Ante Franić u utorak je oštro kritizirao kandidata HDZ-a Vicu Mihanovića zbog pregovora s ministrom prometa Olegom Butkovićem o uvođenju novih dnevnih vlakova Split - Zagreb te mu je poručio kako za to nema legitimitet.

"Za gradonačelnika Splita 2017. godine izabran je Andro Krstulović Opara, s kojim se ne slažem i kritiziram ga, ali on je i dalje naš gradonačelnik. Stoga je ugovaranje Vice Mihanovića s ministrom Butkovićem bez ikakvog legitimiteta i kukavički je čin", rekao je Franić na konferenciji za novinare.

Pritom je upitao "tko je Vici Mihanoviću dao legitimitet da u ime grada Splita razgovora s ministrom Butkovićem o prometnoj željezničkoj povezanosti Splita i Dalmacije".

Franić smatra da Mihanović neće biti izabran za splitskoga gradonačelnika na lokalnim izborima u svibnju ove godine jer Splitu, kako je rekao, "ne treba takav gradonačelnik".

"Splitu je dosta takvih poslušnika", poručio je Franić.

Mihanović je na svojoj Facebook stranici izvijestio da je u ponedjeljak u Zagrebu razgovarao s ministrom Butkovićem o kvalitetnijem povezivanju Zagreba i Splita vlakovima. U svrhu boljeg prometnog povezivanja od sredine travnja uvest će se dvije nove dnevne linije nagibnih vlakova: Split – Zagreb i Zagreb – Split. Do odgode uvođenja novih linija može doći samo u slučaju eventualnog pogoršanja epidemiološke situacije, napisao je Mihanović.

S druge strane, Franić poziva Mihanovića da "prestane s mrvicama zavaravati Splićane" jer su to sezonske linije koje su trebale biti uvedene 1. ožujka ove godine, ali nisu, te će "navodno biti uvedene polovicom travnja".

Franić je najavio kako će postupati jednako kao gradonačelnici Rijeke i Koprivnice koji su se, iako su SDP-ovci, izborili u Vladi za investiciju i izgradnju moderne pruge Rijeka - Zagreb i Križevci - Koprivnica - mađarska granica.

"Oni su se izborili za investiciju koja je 20 posto veća od Pelješkog mosta, a nama u Dalmaciji se Pelješki most predstavlja kao stoljetni projekt", istaknuo je Franić.

Poručio je da će se kao gradonačelnik Splita boriti da "oronula lička pruga" koja povezuje Zagreb i Split postane moderna, s modernim vlakovima koji će voziti 160 kilometra na sat, kao što će voziti između Zagreba i Rijeke.

Predsjednik splitskoga SDP-a Goran Kotur je podsjetio da je Gradsko vijeće Splita jednoglasno na prijedlog SDP-a prihvatilo zaključak kojim se od splitskoga gradonačelnika traži da inzistira kod predsjednika Vlade da se i Split "uveže na Mediteranski koridor Europske unije" pa da tako dobiju modernu prugu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 12:57