OGROMAN INTERES

Hrvatski štand najposjećeniji na velikom turističkom sajmu u Münchenu, špica sezone rasprodana!

U svim razgovorima ističemo i kontinentalni turizam, boravak na otvorenome, ruralna područja te enogastronomiju, kaže Kristjan Staničić

Kristjan Staničić

 Barbara Ban

Hrvatski štand definitivno je jedan od najposjećenijih na najvećem bavarskom sajmu turizma i slobodnog vremena f.re.e. u Münchenu koji je počeo u srijedu i traje do nedjelje. Iako je Hrvatska itekako poznata destinacija bavarskih gostiju, oni su i dalje željni novih informacija i destinacija koje mogu posjetiti u Hrvatskoj, a tome u prilog govori i dvoznamenkasti porast bukinga nekih organizatora putovanja s ovog područja kao što je FTI. Upravo s njim na sajmu se sastao i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji kaže da je dogovorena nova suradnja kako bi se dodatno promovirale i neke dosad neotkrivene regije Nijemcima.

- Dogovorili smo da ćemo u sljedećih nekoliko mjeseci organizirati program roadshowa u šest njemačkih gradova gdje ćemo prezentirati ukupnu hrvatsku turističku ponudu. Vjerujemo da će to doprinijeti da se FTI dobro pozicionira i u drugim regijama, odnosno da nam dođe čim više njemačkih gostiju - ističe Staničić.

Sastao se i s čelnicima njemačkog autokluba ADAC s kojima je dogovoreno oglašavanje putem njihovih kanala komunikacije.

image

Turistički sajam u Münchenu

Barbara Ban

- Oni imaju brojno članstvo od više od 23 milijuna potrošača što je izrazito važno za naš kamping turizam. Danas ćemo pak održati sastanke s drugim značajnim partnerima, među ostalim s I.D. Riva Toursom i vjerujem da ćemo sa strateškim partnerstvom s I.D. Riva Toursom, FTI-jem i TUI-jem utjecati na još bolju posjetu njemačkih turista Hrvatskoj. Ključna poruka je da smo im još bliže s obzirom na ulazak u Schengen, ali i da su boravak i godišnji odmor još komotniji s obzirom na ulazak u eurozonu. Dakle, pozitivni su odjeci i od posjetitelja i od strane partnera koji potvrđuju da je Hrvatska poželjna turistička destinacija. Na nama je da se pripremimo za iduću turističku godinu, da radimo na kvaliteti i raznolikosti turističke ponude i privučemo čim veći broj turista - rekao je Staničić.

Smatra i da je ovaj sajam veliki povratak nakon pandemije, a baš u tom trenutku Hrvatska se u Münchenu pojavljuje kao zemlja partner.

- Ljudi su željni ovakvih sajamskih nastupa da sami osjete i uvjere se u ono što se novo nudi u turističkoj industriji. Bez obzira na to što se Hrvatska percipira kao jedna od najpoželjnijih destinacija, uvijek postoji interes za nečim novim i onime što Hrvatska dodatno ima za ponuditi, ne samo na moru, nego i na kontinentu. Zato u svim razgovorima ističemo i kontinentalni turizam, boravak na otvorenome, ruralna područja, enogastronomiju koja je napravila veliki iskorak... Sudeći prema posjeti našeg štanda, vlada velik interes za Hrvatsku - zaključio je direktor HTZ-a.

image

Turistički sajam u Münchenu

Barbara Ban

Osvrnuo se i na javni poziv za odabirom novog krovnog komunikacijskog koncepta hrvatskog turizma koji će zamijeniti dosadašnji koji je komunicirao da je Hrvatska puna života. Javni poziv objavljen je uoči početka ovog značajnog sajma u Njemačkoj.

- Sastavljeno je povjerenstvo koje čine struka te članovi turističkog vijeća HTZ-a, predstavnici HTZ-a i ministarstva. Vjerujem da ćemo kroz proces koji će trajati nekoliko mjeseci dobiti kvalitetna rješenja, a onda ćemo dobiti poruku koja će biti najviše usklađena s onime što je zacrtano u našim strategijama. Naglasak je na održivosti, kvaliteti i raznolikosti te jedinstvenosti Hrvatske kao turističke zemlje. Buduća komunikacija mora se temeljiti na jednom prepoznatljivom, jedinstvenom i unikatnom sloganu i konceptu te doprinijeti tome da Hrvatska bude još prepoznatljivija. Tender je kompleksan sadržajno i što se tiče procedure - kaže direktor HTZ-a.

Naime, HTZ je prije nekoliko dana objavio natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta - Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, koji će se provoditi u dvije faze postupka. Prva faza uključuje predselekcijski postupak koji se odnosi na dostavu dokumentacije kojom se dokazuje sposobnost potencijalnih ponuditelja, dok se druga faza odnosi na dostavu ponuda odabranih ponuditelja. Također, u sklopu natječaja predviđena su dva projektna zadatka, odnosno izrada krovnog komunikacijskog koncepta za koji će biti odabrano do najviše pet ponuditelja te izrada vizualnog identiteta za koji će biti odabrano najviše do 10 ponuditelja.

image

Hrvatska predstavlja svoju tradiciju

Barbara Ban

Hrvatska postaje top destinacija Mediterana

Na marginama sajma ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac održala je bilateralni sastanak s bavarskom ministricom za prehranu, poljoprivredu i šumarstvo Michaelom Kaniber, na kojem su prisustvovali i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu Nera Miličić te generalni konzul Hrvatske u Münchenu Vladimir Duvnjak.

- U bavarskom parlamentu ministrica Brnjac i ministrica Kaniber imale su zajednički sastanak o budućnosti hrvatskog turizma te onome što Ministarstvo turizma i hrvatska Vlada čine za budući razvoj turizma temeljen na novoj strategiji održivog razvoja. Ministrica Brnjac je spomenula konkretne financijske instrumente kroz NPO i višegodišnji financijski okvir. Ima puno dodirnih točaka između Bavarske i Hrvatske kad govorimo o turističkoj ponudi i posjećenosti. Na dobrom smo putu da Hrvatsku učinimo još kvalitetnijom i prepoznatljivijom top destinacijom na Mediteranu - zaključio je Staničić.

Rasprodani srpanj i kolovoz

A njemački autoklub ADAC nastavlja suradnju s Hrvatskom zbog čega je ona već godinama vidljivija u njemačkoj javnosti te je Hrvatska na autorutama Nijemaca jedna od najtraženijih destinacija, posebno za goste koji dolaze u kampove.

- Hrvatska je uistinu jako dobro razvila segment kampinga, kako u kvaliteti, tako i cijenama. A najvažnija je baš kvaliteta koju sad nudite. Kad govorimo o ovoj sezoni, u srpnju i kolovozu gotovo da više nema slobodne sobe u Hrvatskoj, što uključuje i kampove. Dakle, radujem se dobroj sezoni za Hrvatskoj - izjavio je predsjednik za turizam pri ADAC-u Karlheinz Jungbeck. Smatra da visoke cijene u hrvatskim kampovima neće odvratiti njemačke goste od dolaska u Hrvatsku, ne bi trebale utjecati niti na njezinu reputaciju. Ali samo u slučaju ako budu pratile kvalitetu.

- Ako tu cijenu prati kvaliteta, tu neće biti nikakvih problema. Špica sezone u Hrvatskoj već je prodana, no za vašu zemlju je bitno sad ponuditi pred i posezonu, posebno travanj i svibanj. Primjerice, ako se usporedite s destinacijama zimskog i skijaškog turizma, one su nekad imale 80 posto gostiju zimi, a samo 20 posto ljeti. A sad i ljeto i zima imaju jednak broj gostiju. Isto tako i Hrvatska mora produžiti svoju kamping sezonu, a ulazak u Schengen će pomoći, ali i činjenica da će se moći plaćati eurom. Ali i za vašu radnu snagu, bitno je da imate cjelogodišnji turizam, dakle najmanje 10 ili devet mjeseci godišnje. Hrvatska je na dobrom putu da to postigne - istaknuo je Jungbeck.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. prosinac 2024 00:59