EXPERIENCE CROATIA

IZNIMAN INTERES ZA HRVATSKOM U SYDNEYJU 'Australski putnici ne miruju, vole adrenalin, sport, zabavu i odličnu hranu, a vaša zemlja time obiluje'

 
Jasna Novak Milić, Kristjan Staničić, Martina Bienenfeld i Ivica Glasnović
 HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA

Nakon iznimno uspješnog ovotjednog predstavljanja u Melbourneu, Hrvatska turistička zajednica prvi put u povijesti prezentirala je Hrvatsku i hrvatsku turističku ponudu u australskom Sydneyju pred vodećim australskim turoperatorima i 82 australska turistička agenta. I ova je radionica organizirana u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod sloganom "Experience Croatia, Feel Slovenia".

- Moram priznati da je interes za Hrvatskom i hrvatskom turističkom ponudom u Australiji premašio sva naša očekivanja. Održali smo predstavljanje pred vodećim australskim turoperatorima koji u svojim programima već nude Hrvatsku, ali ono što posebno veseli i pred brojnim turističkim agentima koji zbog velikog interesa Australaca za putovanjem u našu zemlju priželjkuju suradnju s hrvatskim turističkim subjektima - komentirao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je u ovoj godini Hrvatskoj turističkoj zajednici fokus pojačana promocija Hrvatske na dalekim tržištima poput Kine, SAD-a, Kanade, Singapura, Južne Koreje i posebno Australije.

HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA

Prezentaciji u Sydneyju prisustvovali su, između ostalih, turoperatori Experience Croatia & More, kompanija s više od 40 godina iskustva u turističkoj industriji koja je prva uvela prodaju Hrvatske kao turističke destinacije na australskom tržištu; Greece and Mediterranean Travel Centre, australska agencija specijalizirana za prodaju Grčke, Egipta, Italije, Španjolske, Malte i Hrvatske; Excite Holidays, vodeća australska, ali i globalna online putnička platforma koja pruža usluge putovanja, smještaja, prijevoza te Sun Island Tours - turoperator specijaliziran za prodaju Hrvatske, Cipra, Egipta, Grčke, Izraela, Italije, Jordana, Malte, Portugala, Slovenije, Španjolske i Turske.

- Interes Australaca za putovanjem u Hrvatsku iz godine u godinu raste, oni su putnici koji ne miruju, vole adrenalin, sport, dobru zabavu i odličnu hranu, a vaša zemlja time obiluje. Hrvatsku Australci žele vidjeti i istražiti - rekao je Paul Polyviou, izvršni direktor Sun Island Toursa pohvalivši se kako su ove godine izdali posebnu brošuru posvećenu isključivo kružnim putovanjima hrvatskom obalom.

- Tržište Australije izuzetno je bitno za naš grad jer australski gosti ostaju duže u destinaciji, a za njih Zagreb ima odličnu ponudu za novac te im je ishodišna ili završna točka dužeg putovanja po Hrvatskoj i susjednim zemljama. Od 2015. godine bilježimo konstantan porast gostiju iz Australije. Tad smo zabilježili 16.896 dolazaka i 33.716 noćenja, dok smo 2018. godine zabilježili 30.636 dolazaka i 64.288 noćenja, što predstavlja porast od čak 81 posto u dolascima i 91 posto u noćenjima - izjavila je direktorica TZ Zagreba Martina Bienenfeld, dok je Luka Olivari, predstavnik Rijeke - Europske prijestolnice kulture 2020. istaknuo kako je Rijeka izvrsno prihvaćena od strane australskih putničkih agenata.

- Australski turistički djelatnici posebno su zainteresirani za umjetnost, obrazovanje i pop kulturu u čemu Rijeka već godinama prednjači. Rijeka je do sad bila manje poznata destinacija putnicima iz Australije i ove radionice pridonijele su povećanju turističke atraktivnosti cijele regije i jačanju identiteta grada koji teče - zaključio je Olivari.

HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA

Kako bi u potpunosti zaokružili promociju hrvatske turističke ponude u Australiji, hrvatska turistička delegacija održat će u petak, 5. srpnja, u Sydneyju predstavljanje pred dvadesetak vodećih australskih turističkih i lifestyle medija poput Travmedia, Get Lost Magazinea, Marie Claire, Gourmet Travellera, Travel Weekly Australia, SBS, Harper's Bazaara, Travel Tolka, KarryOn, Escapea, Luxury Travel Magazinea, MiNDFOOD, The Australian Women's Weekly itd.

Podsjetimo, u prezentaciji i radionicama sudjelovalo je 11 hrvatskih turističkih subjekata i to TZ Dubrovačko-neretvanske županije, Rijeka - Europska prijestolnica kulture 2020, Croatia Airlines, TZ Grada Zagreba, TZ Dubrovnika, Katarina Line Cruises &Tours, Atlas Plus, Navigare Yachting, Bagatin Clinic, Aronda Adriana Travel i Olivari, dok su slovensku turističku ponudu predstavljala četiri slovenska partnera i to KNM Travel, Lubljana tourism&Ljubljana Castle, Palma travel DMC i Happy tours. Predstavljanju hrvatske turističke ponude u Sydneyju sudjelovao je i generalni konzul Ivica Glasnović.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. studeni 2024 02:46