LOŠA VIJEST

Još jedan udarac za Zračnu luku Zagreb: Ništa od direktne linije za Dubai

Realizacija će ovisiti o putničkoj potražnji i epidemiološkoj situaciji pa je trenutačno nezahvalno prognozirati povratak ove kompanije
 Artur Widak/NurPhoto

Kao što je ranije i najavljeno, FlyDubai neće se tako skoro vratiti u zagrebačku zračnu luku. Kompanija je prvo najavila letove s početkom listopada, no iste je zatim otkazala do sredine prosinca. Iako je i tad objavljeno kako tvrtka vjerojatno neće prometovati na liniji između Dubaija i Zagreba u ovoj godini, to se sad i potvrdilo. FlyDubai je iz prodaje povukao sve letove na spomenutoj liniji do početka veljače 2021. godine, a zapravo je samo pitanje kad će i ti letovi biti otkazani, piše Croatian aviation.

Nakon što je Emirates u potpunosti odustao od linije Dubai - Zagreb za 2021. godinu, logično bi bilo da upravo FlyDubai preuzme ovu liniju u ljetnom redu letenja 2021. Prema trenutačno dostupnim najavama, to bi se i trebalo dogoditi, no tek od travnja i to s četiri leta tjedno kroz cijeli ljetni red letenja. Naravno, realizacija će ovisiti o putničkoj potražnji i epidemiološkoj situaciji pa je prognozirati povratak ove kompanije (osobito broj tjednih operacija) u ovom trenutku potpuno nezahvalno.

FlyDubai neće moći ponuditi jednu vrlo važnu stavku u odnosu na partnerski Emirates koji je sa zrakoplovom tipa B777-300ER svakodnevno nudio prostor za gotovo 18 tona tereta odnosno otprilike 125 metara kubičnih teretnog prostora, ovisno o samoj konfiguraciji i kapacitetu putničke kabine.

S obzirom na najave da će zrakoplovi tipa B737MAX uskoro ponovno dobiti dozvolu za obavljanje redovnih komercijalnih letova, za očekivati je da će jednom kad se FlyDubai vrati u Zagreb na liniji iz Dubaija koristiti upravo taj tip zrakoplova, koji po pitanju udobnosti i dizajna putničke kabine ima značajno bolje karakteristike u odnosu na B737-800, piše Croatian aviation.

Dodatno, nakon vijesti o povlačenju Korean Aira iz zagrebačke zračne luke, FlyDubai imat će mogućnost preuzeti na sebe određeni dio putnika s tržišta Južne Koreje, što će svakako biti bitno u sljedećoj ljetnoj sezoni, sigurno je da će i Turkish Airlines i Qatar Airways cjenovnom politikom pokušati stvoriti dominaciju na našim tradicionalnim, emitivnim tržištima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 11:24