Medijsku analizu minutaže predsjedničkih kandidata u informativnim emisijama HTV-a (Dnevnik i Otvoreno) HRT je naručio od Briefinga, čiji je vlasnik Davor Huić, inače član stožera predsjedničkog kandidata SDP-a Ive Josipovića. Nakon medijskih napisa on se odlučio povuči iz Josipovićeve kampanje.
Analizu je od Briefinga naručio ravnatelj HTV-a Blago Markota koji ju je predstavio članovima Programskog Vijeća.
Iako su rezultati analize bili za internu uporabu, procurili su u javnost. Novinarima je analiza dostavljena zajedno s istraživanjem GfK, pa se pretpostavljalo da ju je radila upravo ta agencija.
Vlasnik agencije Davor Huić za tportal je izjavio da je Briefing analizu izradio profesionalno i objektivno, bilježeći svako pojavljivanje ili spominjanje relevantnih kandidata u te dvije emisije, izraženo u sekundama.
Prema spomenutom istraživanju, Bandiću je dano najviše prostora, odnosno 44 minute, a Hebrangu najmanje vremena ili 15 minuta na nacionalnoj televiziji.
Istraživanje Briefinga na velikom, reprezentativnom uzorku od 700 ispitanika dokazuje da Milan Bandić u Informativnom programu dobiva nevjerojatnu potporu - pojavljuje se češće nego Nadan Vidošević i Vesna Pusić zajedno, dok kandidati dvije glavne političke stranke - Josipović i Hebrang dobivaju skromnu minutažu.
U petak navečer Davor Huić u priopćenju upućenom medijima objavio je da se povlači iz kampanje „u želji da zaštiti integritet predsjedničkog kandidata SDP-a Ive Josipovića“, u čijem stožeru radi kao savjetnik za odnose s medijima.
„Ivo Josipović i njegov stožer nemaju nikakve veze sa medijskom analizom koju je Briefing, tvrtka čiji sam direktor i 50-postotni vlasnik, napravio za račun HRT-a, time nehotice ušavši u sukob interesa. Odbacujem svaku implikaciju da je ijedan podatak u rečenoj analizi pogrešno prikazan“, stoji u priopćenju. (A.Č.)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....