LABIRINT POLITIKE

Najvažnije je da se mediji u političkim kampanjama pridržavaju jednog pravila - da ne lažu

Izborna strategija Domovinskog pokreta u Zagrebu temelji se na alternativnim istinama
Miroslav Škoro i Tomislav Tomašević
 Goran Mehkek/Cropix
Objavljeno: 24. svibanj 2021. 08:23

Trebaju li mediji biti neutralni u izbornim kampanjama? To je pitanje koje se postavlja posljednjih dana u utrci za gradonačelnika Grada Zagreba. To je najnovija mantra ovdašnjih desničara, prema kojima su mediji neprincipijelno uz Tomislava Tomaševića, kojega puštaju da govori što hoće dok se njegovu oponentu, Miroslavu Škori, svaki zarez gleda pod povećalom.

Treba biti realan, ove su primjedbe zapravo točne. Većina medija stvarno favorizira Tomaševića, kao što ga je u prvom izbornom krugu favoriziralo četiri puta više zagrebačkih birača nego Škoru. Ali, pravo je pitanje: zašto je većina medija sklonija kandidatu zelenih nego crnih?

Možda zato što je većina mainstream medija u Hrvatskoj odgovorna i - unatoč...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 10:15