Znate kako, kad vam kasni avion ili su vam izgubili prtljagu, odmah pišete aviokompaniji i tražite obeštećenje jednostavno zato što znate da na njega imate pravo?
To je pohvalno i preporučljivo - treba iskoristiti svaku priliku i zakonsku mogućnost kojom se daje za pravo potrošaču - no žalosno je što se o nekim pravima na obeštećenje uglavnom šuti, pa mnogima pobjegne ispod radara iako su tko zna već koliko puta imali na njega pravo.
U ovom slučaju govorimo o situacijama u kojima vas zakine teleoperator, a za koje je Zakon o elektroničkim komunikacijama također propisao da vam je dužan isplatiti naknadu, situacijama u kojima niste mogli koristiti pojedine usluge ili ste predugo čekali realizaciju neke usluge.
Naravno, ne podrazumijeva svaki prekid usluge automatski obeštećenje. Zakon je točno propisao tri situacije u kojima se od teleoperatora može dobiti naknada, za koju su točno definirani iznos i broj dana, a po toj se osnovi može naplatiti maksimalno 450 eura.
U našem kratkom videu pogledajte na koje se sve situacije ovo odnosi i dobro pripazite - kao i kod kašnjenja aviona, ni teleoperatori obeštećenje ne isplaćuju automatski, nego ste za to dužni podnijeti poseban zahtjev. U suprotnom ćete vrlo vjerojatno ostati bez novca.
Velika je vjerojatnost da ćete, nakon što pogledate naš video, shvatiti da ste već u nekoliko navrata propustili tražiti odštetu iako ste na nju imali pravo, pa se ovaj put dobro informirajte da ne biste ponovo ostali bez novca.
Imate prijedlog za Veliku Škrticu?
Pišite na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....