
NOVO 16:55 Iz Hrvatskog telekoma javljaju kako su otklonili poteškoće u mobilnoj mreži, kao i da je u tijeku potpuna normalizacija svih govornih usluga.
"Uzrok je brzo identificiran i u najkraćem roku otklonili smo poteškoće uz normalizaciju usluga oko 15 i 30 sati. Usluge niti u jednom trenutku nisu bile u potpunom prekidu. Pristup mobilnom internetu cijelo vrijeme funkcionira nesmetano, kao i pozivi putem platformi poput WhatsAppa. Još jednom se iskreno ispričavamo zbog neugodnosti i zahvaljujemo na razumijevanju", stoji u priopćenju HT-a.
Hrvatski zavod za hitnu medicinu (HZHM) pozvao je u srijedu građane da, zbog trenutačnih poteškoća s uspostavom poziva u Hrvatskom Telekomu, hitnu medicinsku službu nazovu na broj 194 koristeći druge teleoperatere.
"S obzirom na poteškoće koje građani imaju vezano za ostvarivanje poziva putem Hrvatskog Telekoma, upućujemo građane da, u slučaju potrebe, hitnu medicinsku službu na broj 194 nazovu koristeći druge teleoperatere", priopćili su iz HZHM-a.
Iz Hrvatskog telekoma danas su izvijestili o problemima u uspostavi poziva prema drugim mrežama te dodali da rade na otklanjanju poteškoća.
Korisnici su poteškoće počeli prijavljivati tijekom prijepodneva - kada pokušaju nekoga nazvati, uključi se poruka da se broj ne koristi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....