OBNOVA TRAJE PREDUGO

Oporba prozvala gradonačelnika zbog tramvaja, izvođač odgovorio: ‘Zbog izmjena smo imali niz naknadnih intervencija‘

Problemi s radovima na modernizaciji tramvajske infrastrukture u Osijeku već neko vrijeme privlače pažnju brojnih Osječana

Novi osječki tramvaj

 Vlado Kos/Cropix

Problemi s radovima na modernizaciji tramvajske infrastrukture u Osijeku već neko vrijeme privlače pažnju brojnih Osječana, od kojih su mnogi nezadovoljni dinamikom izvedbe radova i kašnjenjima u realizaciji cijeloga projekta.

Oporbeni SDP i Možemo za to prozivaju HDZ-ovog gradonačelnika Ivana Radića, a on uzvraća da oporba iznosi neistine i namjerno mijenja teze oko ovog projekta, koji je ugovoren u vrijeme prethodne gradske vlasti u kojoj su Osijekom upravljali SDP i HNS s koalicijskim partnerima.

Grad je, pak, već u nekoliko navrata od projektanta i izvođača radova na ovom projektu, tvrtke Swietelsky, zatražio da sve uočene propuste i nedostatke otklone o svom trošku, a mi smo ovoj tvrtki poslali upit da odgovore što se događa s obnovom pruge i zašto se na nekim lokacijama ponovno izvode radovi koji su već bili završeni.

PROČITAJTE VIŠE Tramvaj visi na žici nakon što ga je pogodio bager

Između ostalog i vađenje rubnjaka na pojedinim dionicama. Zanimalo nas je i jesu li rubnjaci u prvi mah postavljeni previsoko u odnosu na nove niskopodne tramvaje koje će prometovati Osijekom, pa se sada moraju vaditi i ponovno postavljati na nižu razinu, međutim poslali su nam prilično uopćen odgovor.

- Zbog usklađivanja postojećeg stanja infrastrukture (koja uključuje cestu i pješačke koridore) i novo izvedene tramvajske pruge, ukazala se potreba za intervencijom na rubnjacima, odgovorili su iz tvrtke Swietelsky.

Nismo, dakle doznali što je bio konkretan razlog intervencija na rubnjacima. Dodatno navode kako je ‘rekonstrukcija pruge na način koji je bio predviđen ovom Modernizacijom tramvajskih pruga u Osijeku iznimno kompleksan i zahtjevan posao. Sukladno zahtjevima iz tendera trebalo je moderni sustav izgradnje tramvajske pruge, baziran na novim standardima, uklopiti u infrastrukturu postojeće tramvajske pruge, ceste, pješačkih koridora, sustava odvodnje i sl. što je bilo izuzetno izazovno‘.

Dodaju i da su ‘tramvajske pruge iznimno kompleksna građevina, a to je posebno došlo do izražaja prilikom izvođenja radova i zahtijevalo je cijeli niz trenutnih odluka usklađenih s Naručiteljem i stručnim nadzorom kako bi se pratili svi parametri vezani za izvođenje radova‘.

- Posebno je bilo zahtjevno uskladiti projekt s izazovima na terenu, gdje je postojala potreba za izmjenama, koje su morale pratiti cijeli niz naknadnih intervencija kako bi se izvođenje uskladilo sa zahtjevima i stvarnim potrebama grada Osijeka, odgovorili su iz tvrtke Swietelsky.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
30. ožujak 2025 15:11