MINISTAR RADA

PAVIĆ O MIROVINSKOJ REFORMI, REFERENDUMU I SPORNIM SPOTOVIMA 'Troškovi kampanje iznose oko milijun kuna, ona traje već šest mjeseci'

Ministar Marko Pavić
 Nikolina Vukovic Stipanicev / CROPIX

Nakon kritika da su skupi televizijski spotovi i web stranice kojim se promovira mirovinska reforma zapravo udar na inicijative koje prikupljaju potpise za referendum protiv duljeg ostanka na tržištu rada, oglasio se i ministar rada i mirovinskog sustava Marko Pavić, tvrdeći kako u kampanji nema ničeg spornog.

- Ono što bih svakako htio istaknuti je da je referendum demokratsko pravo i mi kao Vlada ga podupiremo. Vlada cijeni socijalne partnere i podupire socijalni dijalog, u što smo uložili više od 50 milijuna kuna iz Europskog socijalnog fonda upravo kako bismo ojačali socijalni dijalog i kapacitete naših socijalnih partnera.

Povećanje životnog standarda umirovljenika

Vezano za informativnu kampanju o cjelovitoj mirovinskoj reformi želio bih naglasiti da kampanju provodimo zadnjih šest mjeseci, dakle ona je kontinuirana s ciljem informiranja, a ne protureferendumska kampanja. U okviru kampanje izradili smo tri TV spota, web stranicu i odradili smo nekoliko konferencija, a na zadnjoj o mirovinama i aktivnom starenju predstavili smo natječaj od 100 milijuna kuna za aktivno starenje za naše umirovljenike. Svjesni smo da su mirovine male, ali ova Vlada radi sve kako bi se mirovine povećale i životni standard umirovljenika poboljšao - rekao je ministar Pavić.

Navodi kako slične informativne kampanje provode i druge zemlje, te da je demokratski standard da Vlade komuniciraju svoje reforme i o njima informiraju građane.

- Kao mladi znanstvenik u Zagrebu sam ugostio profesora MacKaya, tada savjetnika bivšeg britanskog premijera Camerona koji je u Zagrebu predstavio kampanju kojom je britanska vlada komunicirala i informirala svoju javnost o potrebi izgradnje nuklearne elektrane u Velikoj Britaniji - prisjetio se u priopćenju ministar.

Kaže kako je kampanja u potpunosti transparentna, te se procjenjuje da će troškovi animacije i medijskog zakupa trećeg TV spota bili otprilike milijun kuna.

'Mirovine su narasle'

- Za prethodnu fazu kampanje sindikatima i ostaloj zainteresiranoj javnosti poslali smo svu dokumentaciju i račune te ćemo isto napraviti i nakon ove faze kampanje. To je transparentan način na koji Vlada informira svoje građane o mirovinskoj reformi. Ovom kampanjom naše građane smo informirali o svim aspektima mirovinske reforme, a u trećem smo spotu naveli i fiskalni učinak zahtjeva koje su postavili sindikati budući da on do sada nigdje nije bio naveden. Kroz kampanju smo informirali naše građane da su mirovine rasle 7,54%, da ćemo uz redovito usklađivanje od 1. srpnja povećati najniže mirovine za 3,13%, majkama smo uveli dodani staž od 6 mjeseci za svako dijete što će im mirovine povećati u prosjeku 2% po djetetu te da bi bez mirovinske reforme rođeni 1962. i mlađi imali oko 100 eura nižu mirovinu. Građane smo, također, informirali o jačanju drugog stupa za mlađe generacije te da neće svi raditi do 67. godine nego samo oni koji do tada neće uspjeti skupiti 41 godinu staža. Osim toga, potičemo duži ostanak u svijetu rada. Kroz institut dugotrajnog osiguranika, svi oni koji duže ostanu u svijetu rada imat će veću mirovinu - tvrdi ministar rada i mirovinskog sustava.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 03:53