POBUNA U ŠOPING-CENTRU

POBUNA RADNIKA U SPLITSKOM ŠOPING CENTRU Uprava im želi masno naplatiti parking: 'Htjeli smo ih potaknuti da koriste javni prijevoz'

Iz Malla tvrde da nisu htjeli dodatni prihod, već stimulirati radnike na javni prijevoz
 EPH/Facebook

Iako se zaposlenici trgovačkih centara ubrajaju među najslabije plaćena zanimanja u zemlji, oni koji rade u Mall of Split stavljeni su u još manje zavidnu poziciju jer je uprava tog novootvorenog centra odlučila svakom zaposleniku naplatiti i - parkiranje. Nije riječ o malom izdatku - žele li parkirati pokraj radnog mjesta, zaposlenici zakupaca u Mall of Split trebali bi od skromnih plaća mjesečno izdvojiti 400 kuna. Zbog toga je u centru nastala prava pobuna a jedna od zaposlenica, Kristina Babić, kaže kako su radnici u centru spremni i na javni prosvjed. Mnogi od njih naime na posao u najveći dalmatinski trgovački centar dolaze iz udaljenih krajeva. Riječ je o centru na periferiji Splita gdje raditi dolaze zaposlenici iz Omiša, Trogira, Kaštela. Zbog toga je za barem polovicu od 1600 zaposlenih prijevoz osobnim automobilom jedini mogući način dolaska na posao.

‘U interesu kupaca’

- Pokraj našeg centra je velika parcela koja je posve prazna, to je hrpa blata na kojoj su se parkirali građevinski radnici za vrijeme gradnje centra i nije mi jasno zašto se ta parcela ne uredi da se mi zaposlenici možemo parkirati - ogorčena je Kristina Babić. Mall of Split svim zaposlenima poslao je e-mail obavijest u kojoj “u interesu kupaca” odlučuju naplaćivati parkiranje. “Zakupnici i njihovi zaposlenici imaju mogućnost parkirati unutar trgovačkog centra kupnjom mjesečne karte u iznosu 400 kuna. Nakon kupnje karte bit će im dodijeljeno parkirališno mjesto na mjestu koje odredi uprava trgovačkog centra. Zaposleni koji budu parkirali unutar centra u svojoj radnoj ili poluradnoj smjeni bez mjesečne karte bit će kažnjeni kaznom u iznosu cijele mjesečne karte koja će biti fakturirana njihovom zakupniku”, službeni je mail koji su dobili svi koji rade u prostorima novootvorenog centra.

Zaposleni su pogotovo ljuti što je poruka uslijedila samo nekoliko dana nakon što je uprava prikupila sve njihove podatke. Sada je, kažu, jasno zašto su to činili - htjeli su naplatiti parkiranje.

- U subotu ujutro došla je gospođa koja se nije ni predstavila u dućan i tražila imena, prezimena i registarske oznake.

Ogorčeni radnici

Na prevaru su nam uzeli registarske oznake i naplatili parkirališna mjesta, što smo tek jučer doznali, čime smo dovedeni pred gotov čin, baš smo ogorčeni tim odnosom koji je dno dna - kaže Kristina. U drugim je centrima, napominje, zaposlenicima uvijek omogućeno parkiranje jer je nadležnima jasno da ljudi moraju automobilima doći na posao. Iz Mala su odgovorili da je prema ovoj odredbi, koja nije strana ni u drugim trgovačkim centrima, parking predviđen isključivo za kupce te nije ostvarenje dodatnih prihoda nego stimulacija zaposlenika da koriste javni prijevoz, da bi se osiguralo što više slobodnog mjesta za građane. Žale što je svrha te odredbe pogrešno prezentirana, a sa zakupcima rade na rješenju koje će biti na zadovoljstvo svih.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 17:12