VELIKA ŠKRTICA

Poznati lanac kvartovskih dućana umirovljenicima sve prodaje 20 do 70% skuplje. Ne kriju da im je to poslovni model

Riječ je naravno o trgovačkom lancu Studenac u kojemu smo napravili inspekciju

Iz Studenca poručuju kako je njihov model poslovanja drugačiji od ostalih trgovina i da često posluju tamo gdje su jedina trgovina koja radi cijelu godinu

 Jutarnji List/

U vrijeme kad je zbog inflacije većini ionako jako teško sklepati kraj s krajem, posebno žalosti činjenica da neke trgovine imaju i preko 20 posto veće marže od konkurencije.

Mislili smo da je teško nadmašiti neke od najpopularnijih trgovačkih lanaca u kojima cijene izgledaju kao da ih dan za danom dogovaraju telefonski, ali jedna je trgovina to ipak uspjela.

image

Iz Studenca poručuju kako je njihov model poslovanja drugačiji od ostalih trgovina i da često posluju tamo gdje su jedina trgovina koja radi cijelu godinu

Da stvar bude još gora, riječ je o trgovini koja se reklamira kao kvartovski dućan i na koju su osuđeni brojni hrvatski umirovljenici jer je mnogima od njih veliki problem uputiti se prema nekom od većih i eventualno jeftinijih trgovačkih lanaca, posebno ako žive u sredinama gdje nemaju pristupa drugim trgovinama.

Napravili smo inspekciju

Riječ je naravno o trgovačkom lancu Studenac u kojemu smo napravili inspekciju te provjerili koliko su proizvodi na njihovim policama skuplji od identičnih proizvoda u konkurenciji, a rezultate koji su nas šokirali možete pogledati u našem kratkom videu.

Video pogledajte ovdje:

Studenac je od 2018. godine u vlasništvu Enterprise Investors, a u tom je periodu značajno proširio svoju maloprodajnu mrežu te od regionalnog postao nacionalni trgovački lanac.

Ipak, svima onima koji redovno obilaze trgovine i prate cijene u oči upada činjenica da su mnogi od tih proizvoda u ovoj trgovini značajno skuplji nego kod konkurencije, što ponajveći problem predstavlja onima koji nemaju drugih opcija, a što je model na koji se Studenac i oslanja.

Posluju u manjim sredinama

Naime, kako su nam pojasnili nakon što smo ih upitali o cjenovnoj politici, Studenac se pozicionira kao "jedinstvena mreža malih susjedskih trgovina koje se pozicioniraju kao najpristupačnije i praktične, smještene upravo na lokacijama gdje ljudi žive, rade i odmaraju".

" Poslujemo u urbanim sredinama, ali i u manjim, udaljenim i slabije dostupnim mjestima, gdje smo često jedina trgovina otvorena tijekom cijele godine. Pružanje prilike za kupovinu lokalnim zajednicama dio je naše misije, a fizička blizina kupcima i praktičnost kupovine naši su glavni prioriteti", pojasnili su iz Studenca te dodali kako njihova strategija zahtijeva drugačiji pristup i model upravljanja.

" Naše tjedne akcije uključuju više od 400 sniženih proizvoda - s obzirom na format naših manjih trgovina, to predstavlja značajan dio ukupnog asortimana po povoljnijim cijenama. Također nudimo širok izbor gotovih jela, što je jedinstveno za naš format. Time otvaramo potpuno novi pristup svakodnevnim potrebama kupaca koji, radi uštede vremena, preferiraju kupovinu u manjim, obližnjim trgovinama", kazali su te dodali kako kupcima nude i program vjernosti u sklopu kojeg kupce nagrađuju ekskluzivnim cijenama, dvostrukim bodovima i nagradama.


Imate pitanje za Veliku škrticu?

Pišite na: [email protected]

Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute

image

Velika škrtica

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. ožujak 2025 08:36