VELIKA ŠKRTICA

Pronašli smo najveću prevaru za Valentinovo: Zapakirali čokoladu u srce i digli cijenu 164 posto!

O.K. je dati nešto i za ambalažu, ali treba li ona doista koštati čak dvije trećine vrijednosti proizvoda?

Proizvođači su doslovno prepakirali proizvode i zbog toga im digli cijene i do nekoliko puta

Nekidan uletim u jednu trgovinu malo provjeriti što tamo ima, a čim siđem s pokretnih stepenica na mene navale srcolike ambalaže ispunjene jeftinim čokoladnim smjesama, u kojima najveća težina, budimo realni, otpada na karton.

Eh da, stiglo je Valentinovo, a kreativnost najvećih svjetskih konditora ponovo dosegla neslućene razmjere, ponajviše naravno kad su u pitanju cijene zbog kojih čokolada posljednjih mjeseci i neovisno o ovom blagdanu puni novinske stranice.

image

Proizvođači su doslovno prepakirali proizvode i zbog toga im digli cijene i do nekoliko puta

Ipak, ono što me ovaj tjedan dočekalo zbilja je bilo bizarno, a moguće je vidjeti u našem kratkom videu.

Ovdje pogledajte video:

Gledam kutiju Ferrero Rocher klasičnih pralina - njih deset natrpali su u ambalažu u obliku srca i stavili prigodnu cijenu od 6,39 eura.

Gledam malo gramažu i ne vjerujem - unutra ima ravno 125 grama proizvoda, iz čega ispada da kilogram ove čokolade stoji 51 euro, a kako mi od toga odmah počne para izlaziti na uši, napravim par koraka do police gdje se smjestio isti taj proizvod, ali u klasičnom pakiranju.

I tamo piše da kutija pralina košta 6,39 eura, ali riječ je o čak 200 grama proizvoda, odnosno 16 pralina.

Ako praline kupim u ovom pakiranju, kilogram čokolade platit ću 31 euro, što znači da je valentinovska ambalaža čak 64 posto skuplja, a oni koji nasjednu na ovaj trik po mojoj slobodnoj procjeni barem 164 posto naivniji.

Stanje na policama zabilježili smo i u našem kratkom videu.

Nije Ferrero Rocher jedini; i drugi su posegnuli za istom vrstom trika, a pronašli smo jednog proizvođača koji je bio još lukaviji - osim što je praline natrpao u ambalažu u obliku srca i prvo im na konto toga nabio cijenu višu za 164 posto, potom se još pokazalo da u njima ima dvostruko manje lješnjaka nego u sličnom proizvodu u obliku obične čokoladne table, što je možda i najveća zamka u koju potrošači ovog Valentinova mogu pasti.

Na sreću, na većini polica sitnim je slovima ispod apsolutne cijene ispisana i preračunata cijena za kilogram pa si potrošač, ako si da truda, brzo može odabrati ono što će mu dati najveću vrijednost za novac.

O.K. je dati nešto i za ambalažu, ali treba li ona doista koštati čak dvije trećine vrijednosti proizvoda?


Imate prijedlog za Veliku Škrticu?

Pišite na: [email protected]

Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute

image

Velika škrtica

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. veljača 2025 08:06