ŽALE SE NA TEMPERATURU

Putnici prijavili HŽ inspekciji jer je u vlaku bilo samo 4°C

Najviše prigovora zbog vožnje u vlakovima bez grijanja stiglo je za vlak broj 970, koji polazi iz Koprivnice u 4.40 sati
 Marko Todorov / CROPIX

Stvarno nije čudno što broj putnika na domaćim željeznicama kontinuirano pada: neki ih ne koriste jer su njihove linije ukinute, drugi zbog učestalih kašnjenja i radova, trećima se ne isplati željeznicom putovati triput dulje nego što bi to trajalo osobnim automobilom, a četvrti pak zbog činjenice što u vagonima HŽ Putničkog prijevoza tijekom zime - nemaju čak ni grijanje.

Pa su, nezadovoljni uslugom, obasipali inspekciju za regulaciju tržišta željezničkih usluga koja djeluje u sklopu Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti, očajni da im pomogne Hrvatske željeznice natjerati kako bi putnike, koji redovno plaćaju svoje karte, do destinacija prevozili u normalnim uvjetima.

Najviše prigovora putnika zbog vožnje u vlakovima bez grijanja stiglo je za vlak broj 970 koji polazi iz Koprivnice u 4.40 sati, no problemi su od strane putnika prijavljeni i za vlakove pod brojevima 2200 te 2202, kao i za vlak broj 711.

Neki pregrijani

“Željeznička inspekcija” je 28. veljače obavila nadzor nad vlakom broj 970 iz Koprivnice te vlakovima 2200 i 2202, a 5. ožujka nadzor je napravljen i u vlaku broj 711.

Kako proizlazi iz rješenja HAKOM-a, pokazalo se da su prijave putnika, barem u odnosu na trenutak nadzora, doista pokazale točnima kad je u pitanju vlak koji polazi iz Koprivnice: u njemu su, naime, inspektori s termometrima izmjerili da je temperatura vagona varirala između prilično niskih 4,4 i 8,2 stupnja dok je za ostale vlakove inspekcija utvrdila kako su u vrijeme nadzora ipak bili pregrijani.

Inspekcija je HŽ Putničkom prijevozu uputila molbu da se očituje na zapisnik, posebno u dijelu koji se odnosi na nepoštivanje obveze brige o kakvoći zraka, a što onda podrazumijeva i odgovarajuću temperaturu u vagonima.

Osim toga, inspekcija je nacionalnog željezničkog operatera obavijestila kako je učinila propust te tvrtku zamolila da nepravilnosti što prije otkloni, kako bi putnici u željezničkom prometu mogli ostvarivati prava koja im pripadaju.

Nadzor

Nacionalni željeznički operater pritom nije ignorirao inspekciju - iz rješenja se vidi da su svoje očitovanje HAKOM-u dostavili 12. ožujka, i to zajedno s dokazima da su uklonili sve nepravilnosti koje im se stavljaju na teret. S obzirom na to da je operater slijedio upute inspekcije, neobičan nadzor nad tom državnom tvrtkom 18. je ožujka i obustavljen, ali postao i ogledni primjer kako se reakcijom potrošača mogu napraviti poboljšanja u svakom poslovanju.

Jutarnji list zatražio je od HŽ Putničkog prijevoze pojašnjenja kako je došlo do ovog propusta, no do zaključenja broja, nažalost, nismo primili njihov odgovor.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 02:52