
Iako je proljeće vrijeme kad su tržnice preplavljene raznim bojama navodno domaće uzgojenog voća i povrća, situacija koju je Velika škrtica snimila u svojem novom videu pokazuje da u trgovinama i dalje kupujemo namirnice iz uvoza, tek tu i tamo s kojom iznimkom.
Obišli smo tako prošli tjedan nekoliko trgovina omiljenih Hrvatima, no ono što smo u njima zatekli još je jednom pokazalo da Hrvatska ima ozbiljnih problema u poljoprivredi i da domaće namirnice vrlo rijetko stižu do domaćeg potrošača.
Ponajviše su nas zanimale namirnice kojima je sada sezona - recimo, maline, trešnje i breskve, razgledali smo malo kakva je situacija s blitvom i špinatom, proučavali smo deklaracije na brokuli, a zanimljivo je da uopće nismo našli svježe mahune ni mnogih drugih namirnica kojima je sada sezona.
Hrvati koji kupuju u trgovinama, a takvih je većina s obzirom na velike razlike u cijeni u odnosu na tržnice, preživljavaju gotovo isključivo zahvaljujući uvozu te se čini kako se uzgoj voća i povrća isplati svima - osim nama.
Imate prijedlog za Veliku škrticu?
Pišite na: [email protected]
Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....