VELIKA ŠKRTICA

Svaki treći prigovor potrošača tržišnoj inspekciji neriješen

Postotak rješavanja predstavki prije je bio znatno viši, u 2020. uspješno je riješeno 87 posto

Tržišna je inspekcija lani zaprimila 4216 predstavki odnosno prijava građana

 Davor Pongracic/Cropix

Svaki treći prigovor koji su potrošači podnijeli tržišnoj inspekciji tijekom 2024. godine ostao je neriješen, pokazuje Godišnje izvješće o provedbi programa Državnog inspektorata, što znači da su izgledi da potrošačka predstavka doista bude i riješena otprilike na razini 70 posto.

Prema podacima koji su tamo prezentirani, tržišna inspekcija je u 2024. obavila 12.675 nadzora te zaprimila 4216 predstavki potrošača, a predviđeno je bilo da u godini riješe njih 72 posto, što se nije ostvarilo

Pojašnjavaju kako je odstupanje ostvarenog pokazatelja rezultata "uzrokovano upravo radi složenosti postupanja po pojedinim predstavkama."

Prema podacima iz prijašnjih godina, postotak rješavanja predstavki u ne tako dalekoj prošlosti bio je znatno viši - primjerice, u 2020. godini uspješno je riješeno 87 posto predstavki iz segmenta rada tržišne inspekcije, no i predstavki je bilo nešto više, pa i to svakako treba uzeti u obzir prilikom ocjenjivanja.

U izvješću su se pohvalili i kako su tržišni inspektori sudjelovali u četiri projekta financirana od EU, među kojima su bile i aktivnosti uzorkovanja i ispitivanja proizvoda iz kategorija strojeva, električnih uređaja i dječje opreme te proizvoda u pogledu zahtjeva energetske učinkovitosti i ekološkog dizajna.


Imate pitanje za Veliku škrticu?

Pišite na: [email protected]

Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute

image

Velika škrtica

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. ožujak 2025 07:52