
TV Dalmacija kao da je "uskrsnula iz mrtvih“. Malo koja lokalna televizija može se pohvaliti s više od pet milijuna pregleda na društvenim mrežama i prosječnim brojem od 80 tisuća gledatelja dnevno. Upravo to je bio povod da istražimo što se događa s ovom televizijom koja je do nedavno gotovo pa pala u zaborav, piše Slobodna Dalmacija.
Naime, po posljednjim istraživanjima gledanosti koje je provela agencija DE FACTO iz Zagreba dodatno su povećali prosječni broj gledatelja putem televizora te on sada iznosi gotovo 80 tisuća gledatelja u danu koji gledaju njihov sadržaj bilo putem zemaljskih odašiljača ili IPTV operatera u digitalnoj regiji D8 (Splitsko-dalmatinska i dio Dubrovačko-neretvanske županije).
Po istom istraživanju iza sebe su ostavili DOMU TV, N1, RTL Living, CMC ali i dva kanala HRT-a (HRT 3 i HRT 4) te brojne druge.
Kako bi saznali koja je tajna njihovog uspjeha kontaktirali smo voditelja prodaje i marketinga TV Dalmacije, Damjana Vranjkovića, koji nam je otkrio da je tajna vrlo jednostavna, a to je da su najbolji, najstručniji i najprepoznatljivi ljudi s područja Dalmacije dio njihovog tima.
Najprepoznatljivi ljudi
- Tu je Edita Lučić Jelić, najpoznatiji radijski glas Hrvatske, sa svojim talk showom, dio tima je i naša Mirella Meić koja gledateljima donosi "Gušte iz teće“. Za sportski dio zadužen je vrhunski profesionalac i sportski znalac Joško Elezović, dok poznata novinarka HINA-e Žaklina Jurić gledateljima prenosi teške životne priče kroz DeStigmu – kazao nam je Vranjković i dodao da su u timu i dugogodišnje iskusne novinarke Sandra Barčot i Maja Pejković Kačanski, koje su zadužene za političke teme i goste, te Ina Koudela Dukan, Lana Tafra i Pasko Tomaš, koji su zaduženi za svakodnevnu komunikaciju s gledateljima preko "Glasa naroda" najgledanije kontakt emisije u Hrvatskoj.
- S druge strane od naših partnera preuzeli smo neke od najgledanijih emisija na lokalnim televizijama u Hrvatskoj, a s najbrojnijom informativnom TV redakcijom u Dalmaciji gledateljima svakodnevno pravodobno donosimo najveći broj najnovijih i relevantnih te provjerenih informacija kroz naše Vijesti ali i ostatak informativnog programa – dodao je Vranjković, koji smatra da je gledanosti doprinijela i činjenica da su jedina televizija u Dalmaciji koja dnevno ima najmanje šest sati kontakt programa uživo kao i Vijesti koje će se uskoro emitirati svih sedam dana u tjednu.
Rasturaju i na društvenim mrežama
Osim što imaju najbrže rastući YouTube kanal u Dalmaciji TV Dalmacija iznimno je praćena i na Facebooku i Instagramu.
- Od Nove godine do danas ostvarili smo milijun i pol pregleda na YouTube-u što je apsolutni rekord među lokalnim televizijama, dok smo na Facebooku i Instagramu u istom razdoblju imali više od četiri milijuna pregleda. Kada bi sve to skupa zbrojili vjerujem kako ćete vrlo teško naći neku lokalnu televiziju sa sličnim rezultatima – kazao nam je Vranjković te dostavio analitiku njihovih kanala.
Vranjković nam je otkrio kako je TV Dalmacija u vrlo kratkom vremenu od gotovo propale postala kadrovski, tehnički i programski najkvalitetnija lokalna televizija zasigurno u Dalmaciji, ako ne i u Hrvatskoj.
- To svakako moramo zahvaliti svim našim djelatnicima i suradnicima, partnerima, oglašivačima, ali ponajprije i našim vlasnicima Anti Gabrili i Pasku Tomašu, koji uistinu svakog dana rade sve kako bi i nama u radnom okruženju, ali i gledateljima ispred ekrana, bio ponuđen što bolji i kvalitetniji sadržaj – zaključio je Vranjković, piše Slobodna Dalmacija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....