Prirodni pad posjećenosti internetskih portala u ljetnim mjesecima nije zaustavio Jutarnji.hr koji je, prema podacima DotMetrics istraživanja, u srpnju bio najposjećeniji portal u Hrvatskoj! Ovakav fantastičan rezultat kruna je stabilnog rasta portala posljednjih godina te velikog truda i rada cijele redakcije.
Istraživačko novinarstvo, autorski članci i briga o kvaliteti sadržaja, po kojima se Jutarnji.hr ističe među drugim portalima sličnog sadržaja, iz mjeseca u mjesec pronalaze put do sve većeg broja korisnika - u srpnju ih je, samo iz Hrvatske, bilo ukupno 1.104.870, što je čak 9,73% više nego u lipnju.
- Jutarnji.hr posljednjih mjeseci bilježi kontinuirani rast posjeta što je dokaz da čitatelji prepoznaju trud cijele redakcije i tvrtke Europa Digital, na čemu smo im vrlo zahvalni. Očekujemo daljnji rast u svim kategorijama posjećenosti, a čitateljima jamčimo da ćemo im i ubuduće svakodnevno pružati najaktualnije, najkorisnije i najzabavnije informacije na svjež i inovativan način, rekao je Siniša Sušec, glavni urednik portal Jutarnji.hr.
'Kvaliteta je naš glavni alat u borbi za korisnike'
- Ovaj rezultat potvrđuje da je smjer kojim se kreće EPH ispravan. Opredijelili smo se da naš glavni alat u nadmetanju za pažnju čitatelja bude kvaliteta. Broj posjeta, broj pregledanih stranica, ali što je najvažnije, vrijeme koje čitatelji provode na Jutarnjem.hr rezultat je truda koje naše redakcije ulažu u kvalitetan sadržaj. Taj trud i njegovi pozitivni efekti vidljivi su ne samo na digitalnim platformama nego i u tiskanim izdanjima, koja povećavaju svoje tržišne udjele.
Velika je prednost EPH kvaliteta njegovih novinara, urednika, fotografa i grafičara. Taj je tim u ovoj godini pojačan novim imenima, vodećima u svojim segmentima na hrvatskom medijskom tržištu. Sa zadovoljstvom mogu reći da svi oni sada čine jedinstven tim koji omogućava postizanje željenih ciljeva. O tome će javnost svjedočiti već najesen, kada krećemo s nizom novih projekata u tisku i na digitalnim platformama, izjavila je Ana Hanžeković, predsjednica Uprave EPH.
Prema ostalim mjerenim parametrima, Jutarnji.hr odavno drži konkurenciju iza sebe, no dvoznamenkasta postotna povećanja u srpnju tu razliku dodatno povećavaju. Tako Jutarnji.hr bilježi 29.095.129 posjeta portalu, što je za 17,63% više u lipnju, a vrijeme provedeno na portalu povećalo se za 22,84%. Najveći porast, odnosno 31,77%, zabilježen je kod prikaza stranica – 109.683.071 klikova na portal brojka je koja se posebno ističe na ljestvici jer jedino Jutarnji.hr ima više od 100 milijuna prikaza među news portalima.
- Rast čitanosti na našem portalu poklapa se s rastom čitanosti i našeg print izdanja koje drži prvo mjesto u Hrvatskoj i Zagrebu. Jutarnji list time postaje najrelevantniji i najutjecajniji izvor informacija na našem tržištu, izjavio je Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista.
KLIKNITE NA SLIKU ZA UVEĆANI PRIKAZ
'Ovo je samo uvertira u mnoštvo promjena i poboljšanja koje pripremamo'
- Prvo mjesto u najkonkurentnijem segmentu domaćeg digitalnog tržišta posljedica je sustavnog rada cijelog tima digitalnih stručnjaka, novinara i urednika kojima su, isključivo, u fokusu naši čitatelji.
Jutarnji.hr se ne "natječe" u kategoriji nacionalne posjećenosti već u kategoriji digitalne medijske izvrsnosti. Utrka "za klik više" medijska je strategija kratkog daha. Samo kvalitetan i relevantan sadržaj, jednostavno prezentiran i u realnom vremenu, donosi razliku.
Vrijeme koje čitatelji provode uz naš sadržaj, koliko često ga konzumiraju, koliko često mu se vraćaju i koliko su mu posvećeni i angažirani na dnevnoj razini su sve redom rastući parametri Jutarnjeg lista, i ujedno potvrda da produciramo odličan medijski proizvod. Rezultat toga je i naše prvo mjesto u svim kategorijama. S druge strane, takvu metriku prepoznaju i naši oglašivači koji posljedično dobivaju najbolju vrijednost za uloženi novac na digitalnom tržištu.
Ovaj novi značajni uspjeh portala jutarnji.hr je samo uvertira u mnoštvo promjena i poboljšanja koje pripremamo u narednom periodu. Apsolutni prioritet i cilj u narednih 6 mjeseci je zahvaliti našim čitateljima i oglašivačima na podršci i angažmanu, kroz transformaciju portala jutarnji.hr u najmoderniji i najrelevantniji medijski proizvod, krojen upravo prema njihovim potrebama, izjavio je Dejan Orešković, direktor digitalnih operacija EPH.
Svi ovi pokazatelji posjećenosti iz Hrvatske, jednako su vodeći među drugim portalima i kada se gleda ukupna posjećenost iz Hrvatske i svijeta. Prema DotMetrics procjeni, ukupan broj svih stvarnih korisnika koji su u srpnju posjetili Jutarnji.hr iznosi 1.633.894, a oni su ostvarili 38.093.760 posjeta te stranice portala pregledali 139.719.682 puta.
U srpnju smo već slavili rekordan dan!
Osim ovog, srpanj nam je već dao jedan razlog za slavlje i to 13. srpnja kada je Jutarnji.hr oborio sve rekorde dnevne posjećenosti i ostvario rezultate kakvi do tada i od tada nisu zabilježeni niti na jednom drugom portalu. Broj stvarnih korisnika koji su tog dana pristupili portalu popeo se na vrtoglavih 763.780, stranice portala bile su otvorene 6.025.116 puta, odnosno 1.973.995 više nego kod prvog sljedećeg konkurenta, a korisnici su na portalu proveli 121.534 sati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....