IMA MILIJUNSKI BUDŽET

NOVA KARIJERA BIVŠE STJUARDESE IZ VISOKOG DRUŠTVA Velika ispovijest nove Bandićeve šefice za turizam

Martina Bienenfeld (44), supruga poznatog biznismena židovskog porijekla Jakova Bienenfelda - koji je 20 godina stariji od nje i s kojim ima dva sina - bivša je stjuardesa koja je godinama radila u suprugovim tvrtkama, a upravo je postala direktorica Turističke zajednice grada Zagreba
 Vjekoslav Skledar/CROPIX

Prezime Bienenfeld na prvi pogled asocira na ovdašnju uglednu obitelj židovskog podrijetla: u prvom redu biznismena Jakova, no u žižu interesa upravo je pristigla i njegova supruga Martina. Novoizabrana direktorica Turističke zajednice grada Zagreba dolaskom na novu funkciju čelne osobe glavnogs grada u prvom biografskom intervjuu izlazi iz sjene supruga i otkriva sebe kao kompletnu osobu - kojoj je novi posao došao, zapravo, kao logičan slijed i kruna dosadašnje karijere koju je godinama vrijedno gradila.

Šira javnost za nju je znala kao za suprugu Jakova Bienenfelda, s kojim se sada već prije 20 godina upoznala u avionu Croatia Airlinesa. Na istome mjestu potom ju je iznenadio romantičnim vjenčanjem, postali su roditeljima dvojice sinova te bez obzira na popriličnu dobnu razliku od 20 godina i sve što svaki brak nosi, složno kroče dalje. Sada se pokazalo kako je to samo jedna strana medalje. Martina Bienenfeld sada se ističe kao poslovna žena koja u svemu imponira: čvrsta i stručna poput muških kolega, a opet ženstvena i dotjerana, s onim mekim, ženskim autoritetom.

- Ovaj izbor je iz mog kuta gledanja logičan slijed u nastavku karijere koja je od početka bila vezana uz turizam. Situacija u turizmu grada Zagreba posljednjih godina izuzetno je dobra, turistički pokazatelji mjereni u noćenjima i dolascima iz godine u godinu rastu, u nekim mjesecima obaraju se i dvoznamenkasti rekordi, pa je ovo što sam naslijedila i nastavljam raditi jedan dobro utaban i odlično postavljen put s izvrsnim timom, što vidim od prvog radnog dana na novom mjestu.

Povratak kočija na ulice

O prethodnici, koja je otišla u mirovinu, ima same riječi hvale.

- Dr. sc. Amelia Tomašević deset je godina bila zaposlenica TZ grada Zagreba, od čega je posljednjih osam provela na mjestu direktorice. Znamo se dugi niz godina, još otkako je radila u Esplanade Zagreb Hotelu kao voditeljica službe za odnose s javnošću, a kasnije direktorica, jer smo se susretale na brojnim projektima, kako njenima, tako i mojima, a pogotovo nam se suradnja intenzivirala posljednje četiri godine, otkako je u gradu Zagrebu formiran Odsjek za turizam. Tako izuzetno dobro poznajem njen vrstan rad i dugogodišnje iskustvo kao jedne od najvećih stručnjakinja upravo za područje turizma grada Zagreba - govori.

- Osnovni zadatak TZ-a grada Zagreba upravo je promocija destinacije glavnoga grada. Imamo imidž krasne zemlje za idealan ljetni odmor, a Zagreb je u fokusu tijekom cijele godine. U tom cilju, TZ grada Zagreba konstantno radi na promociji Zagreba kao turističke i kongresne destinacije u Hrvatskoj po našim primarnim i sekundarnim tržištima. Otvaramo i nova tržišta na različitim turističkim burzama, prezentacijama i sajmovima, u kontaktu smo s većinom inozemnih touroperatora te općenito svima koji su u globalnoj turističkoj industriji čimbenici prepoznavanja Zagreba kao destinacije koju bi njihovi turisti željeli posjetiti.

Što će gosti, ali i građani Zagreba, vidjeti novoga, u režiji nove direktorice Turističke zajednice?

- Brojne manifestacije koje su se događale i intenzivirale posljednjih godina odlično su prihvaćene od posjetitelja i sugrađana, pri čemu prije svega mislim na događanja poput Zagrebačkog vremeplova, Zagrebačkog kulturnog ljeta - Zg Cool, Choco Fest, Coffee Art Festival, Gričevanja, nezaobilaznog Adventa... Trenutno spremamo projekt povratka kočija na zagrebačke ulice. Zaživjet će sredinom srpnja, opet u sinergiji sa svim relevantnim uredima. Zanimljivo, još ovoga ljeta otvorit ćemo gornjogradska dvorišta, čarobna i prekrasna, a možda zaboravljena. Započet ćemo s nekolicinom, a detalje ćemo objaviti u finalnoj fazi projekta. Intencija nam je pokazati sugrađanima, ali i svim posjetiteljima, da u Zagrebu uživaju i vide sve ljepote koje su zaboravili ili ih možda više ne primjećuju.

Lenucijeva potkova

- Fali nam samo miris i zvuk mora! Tako, kao naš dnevni boravak na otvorenom, promoviramo centar Zagreba, a za sve one željne mora, mogu reći da ih u Zagrebu imamo čak dva - Jarun i Bundek. U sljedećih mjesec dana, s navijačkom groznicom zbog SP-a u nogometu, u cijelom gradu bit će organizirano praćenje utakmica, pa očekujem da će glavni trg, ali i sve ostale lokacije, biti puni kao u reklamama koje gledamo, pa i bolje! Ono što nas posebno raduje jest to da je zbog prve utakmice, s Brazilom, zamjetno zanimanje i pojačan dolazak brazilskih medija u Zagreb, što je promocija kakvu smo samo mogli poželjeti. Svatko s pozitivnim osjećajem za nacionalno mogao je biti ponosan posljednjih mjeseci jer Hrvatska se, na čelu sa Zagrebom koji je kao destinacija iskočio, našla na top-ljestvicama “must see & visit” preporuka glasovitih medija poput CNN-a, The Huffington Posta... Vjerojatno u tome ima i zasluge TZ Zagreba jer teško da je trend sasvim slučajan, no putnike privučene navedenim napisima trebat će se potruditi ugostiti, animirati i zabaviti dodatnim sadržajima, kako (opet) ne bismo ostali poslovično nezadovoljni zbog premale potrošnje. Upravo TZ grada Zagreba usko surađuje s novinarima u inozemstvu, omogućuje njihove obilaske Zagreba i okolice. Svim medijskim segmentima omogućili smo posjet, odaziv je izvrsan, bez pretjerivanja mogu reći kako su oduševljeni viđenim i svi se vraćaju prepuni oduševljenja. Naš logo zato i jesu četiri crvena srca koja simboliziraju grad s milijun njih, a mi to zaista i jesmo. Ponosni smo što se Zagreb počeo tako doživljavati: prema jednom recentnom internetskom glasanju, druga smo najpoželjnija turistička destinacija Europe. Zaživio je i prostor parkovne arhitekture pa vidimo sve više mladih i obitelji kako opušteno uživaju na potezu naše Lenucijeve potkove od sedam zelenih donjogradskih trgova, baš kao u europskim gradovima poput Londona i Pariza, također sigurno potpomognuto interakcijom: po Artikuliranju na inače zapostavljenom Strossovu parku, pa “slatkom” Zrinjevcu s najfinijim slasticama koji upravo traje. I muzejima se sugerira da se marketinški trgnu i posjetiteljima ponude više od ulaznice. Grad Zagreb u 2013. osvojio je srebrnu plaketu i posebnu međunarodnu nagradu za izvrsnost uređenja parkovnog kompleksa Lenucijeva potkova na natjecanju “Zlatni cvijet Europe 2013.”, u konkurenciji 2400 gradova Europe. Riječ je o nagradi za hortikulturno uređenja grada, turističku ponudu, komunalnu uređenost, ekološku svijest građana i projekte zaštite okoliša koju dodjeljuje Europska asocijacija za cvijeće i krajobraz (AEFP).

(...)

Članak u cijelosti pročitajte u tiskanom izdanju Nedjeljnog Jutarnjeg

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 04:27