VELIKA ŠKRTICA

Novo rješenje britanskog teleoperatera: Bakica ‘zašprehava‘ prevarante kako vas ne bi opljačkali

‘Njezine taktike uspijevaju zadržati prevarante u razgovoru i do 40 minuta‘

Chatbot Daisy

 vccp.com

Britanski teleoperater O2 osmislio je bakicu Daisy, umjetno kreiranu staricu - dakle chatbot - koja maltretira prevarante i dugo ih zadržava na telefonskoj liniji kako bi ih spriječila da u tom periodu prevare nekog potrošača od krvi i mesa.

Ona je simpatična, ali jako dosadna starica - ima sve vrijeme ovog svijeta kako bi što dulje zavlačila razgovor s prevarantima na telefonu i tako ih zapravo natjerala da odustanu od svojeg nauma, a istovremeno sprečava mogućnost da neki lakovjerni korisnik povjeruje prevarantima i preda im podatke osobne i financijske prirode te tako ostane bez značajnog iznosa.

"Njezine taktike uspijevaju zadržati prevarante u razgovoru i do 40 minuta", pohvalili su se iz O2, kompanije koja je samo lani blokirala više od 250 milijuna sumnjivih transakcija, što je ekvivalent jedne zaustavljene transakcije svake dvije minute.

Daisy je pritom jako uvjerljiva, može u stvarnom vremenu razgovarati sa stvarnim ljudima i prevarante doista uspijeva uvjeriti da su nazvali pravog čovjeka pa su u O2 uvjereni kako će im ovaj chatbot pomoći da ubuduće smanje broj prevarenih korisnika. Kako bi bila što uvjerljivija u razgovoru, njezin je glas napravljen na temelju glasa stvarne bake jedne zaposlenice te kompanije.


Imate prijedlog za Veliku Škrticu?

Pišite na: [email protected]

Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute

image
Jutarnji list
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
31. ožujak 2025 15:33