VEDRAN JERKOVIĆ

Kandidat Fokusa za gradonačelnika napao Tomaševića: ‘Sad mu je dobar i Bandićev projekt koji nije u skladu s GUP-om‘

Održao je konferenciju za medije u zagrebačkom naselju Gajnice na temu planiranog rješenja podvožnjaka Medpotoki
 /Fokus

Vedran Jerković, kandidat za gradonačelnika Zagreba koalicije stranaka Fokus i Centar, održao je konferenciju za medije u zagrebačkom naselju Gajnice na temu planiranog rješenja podvožnjaka Medpotoki.

- Nisam protiv prometnih rješenja, ali ću uvijek biti protiv loših, financijski i infrastrukturno megalomanskih, kao i nedorečenih rješenja koji će za posljedicu imati narušavanje kvalitete života i sigurnosti u ovom slučaju stanovnika Gajnica. Uvijek ću se boriti i protiv licemjernog ponašanja koje kroz ovaj projekt pokazuje gradonačelnik Tomašević. Da ovaj suludi infrastrukturni projekt provodi administracija bivšeg gradonačelnika na ovako netransparentan i tajnovit način kao ova sadašnja, Tomislav Tomašević bi se prvi vezao lancima na Aleji Bologne i urlao protiv ovog projekta.

PROČITAJTE VIŠE Ovo je megaprojekt koji će promijeniti zapad Zagreba, pogledajte što se sve gradi: ‘Četiri trake pod prugom, staze za bicikle...‘

Kandidat Fokusa i Centra potom je nastavio: „Stanovnicima Gajnica nitko nikada nije došao predstaviti ovaj projekt, iako već mjesecima apeliraju na g. Tomaševića da dođe u Gajnice, što on uporno odbija jer u nedostatku bilo kakvih vlastitih suvislih projekata i prometnih rješenja, sada mu je pred izbore dobar i loš projekt iz ladica bivšeg gradonačelnika koji je protivan odredbama GUP-a! Žalosno je da stranka koja se diči nekakvim zelenim politikama će potezom pera zamijeniti 7500 m² kvartovskih zelenih površina betonom i asfaltom, maknuti nogometni teren lokalne nogometne institucije NK Ponikve na kojem trenira svaki dan 500-tinjak djece i dodatno zakomplicirati problem parkiranja u Gajnicama.“

- Problemi se rješavaju na način da se za isti iznos sredstava izgrade garaže na rubnim dijelovima grada i u samom gradu, da se poboljša javni gradski prijevoz, da se uvede integrirana karta javnog prijevoza za Zagreb i Zagrebačku županiju, da se izgradi nova škola i vrtić za 300 djece u Gajnicama i da se radi pritisak na nacionalnu vlast da HŽ infrastruktura počne sudjelovati u rješavanju problema prometa u gradu Zagrebu, a ne da se Možemo i HDZ nacionalno dogovaraju za provođenje suludih ideologija platforme Možemo!, zaključuje Jerković.

Marijana Bilić Rakvin, predsjednica organizacije Fokusa u gradskoj četvrti Podsused-Vrapče, je potom izjavila: „Dodala bih da je projekt podvožnjaka Medpotoki predimenzioniran za Gajnice, on u ovaj kvart unosi prometni kaos i dovodi tranzitni promet s juga ravno u kvart i pritom ne poštuje osnovne urbanističke principe. Također ne poštuje niti ekološke standarde jer predviđa uklanjanje znatnog dijela postojećih zelenih površina u svom obuhvatu, oko 7.500 kvadratnih metara zelenila što čini gotovo polovicu Parka 101. brigade, najvećeg parka u Gajnicama, rušenje svog zaštitnog zelenila-drvoreda između zgrade i prometnice, te uz mijenjanje prirodnog toka i lokacije potoka Medpotoki.“

- Potrebno je napraviti drugo rješenje, nakon što se provedu prometne i urbanističke studije i simulacije, te projektirati podvožnjak s ciljem da riješi problem, a to je nedostatak prijelaza ispod Aleje Bolonje i željezničke pruge, no ne da se pritom uvede u Gajnice nepotrebnu asfaltnu grdosiju od trideset metara širine sa četiri trake koje završavaju u malim uličicama i petljom koja podsjeća na Bosiljevo. Vjerujemo da bi i prometne simulacije pokazale nisku iskoristivost svih tih traka, da su iste napravljene. Gajnice su urbani i dobro projektiran kvart i ovakve nasilne intervencije rađene bez analiza i studija mi nećemo prihvatiti, završila je Bilić Rakvin.

Na kraju konferencije su iz Fokusa novinarima predstavili Marinu Gloković: „Govorim u funkciji predstavnice stanara ogromne zgrade Gandhijeve 1,3, pored općine, govorim u ime velike većine stanara i građana Gajnica koji su mi se obratili.“

image

Marina Gloković je govorila u ime stanara Gandhijeve 1,3

/Fokus

Nezadovoljna predstavnica stanara je zatim navela kako će im nove prometne trake dolaziti ispod prozora; izgradnjom podvožnjaka će se ugroziti vatrogasni pristup zgradi sa strane ulice Medpotoki; ali će nastati i prometni kaos jer sporedne ulice naselja ne mogu podnijeti očekivani promet te će nedostajati parkinga te zelenih površina.

- Tražimo da se zaustavi takav projekt mastodont, da se pristupi analizi sa stručnjacima i donese optimalno rješenje koje neće dugoročno uništiti život građana Gajnica. Da je takav projekt bio prihvatljiv i optimalan, vjerojatno bi ga i pokojni gradonačelnik Bandić realizirao i ponosio se s njime, a ne bi ga godinama držao u ladici, zaključila je Gloković.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
25. ožujak 2025 08:02