
Promjene u prometu u centru Zagreba ponovno su izazvale rasprave među građanima nakon što su betonske blokove na sjevernom dijelu Draškovićeve zamijenile drvene klupice i žardinjere s biljkama.
Već prvog dana njihova postavljanja počele su polemike nakon što je snimka Jutarnjeg lista pokazala da se vozilo Hitne pomoći nije moglo probiti na početku ulice.
Ravnateljica zagrebačke hitne pomoći Tatjana Pandak objasnila je da u ovom slučaju nije bilo nikakve drame te je objasnila što se točno dogodilo s vozilom.
- Nije bila nikakva reanimacija. To nije istina i nije da Hitna nije mogla proći. Hitna je normalno prolazila iza tramvaja, kazala je u razgovoru za Jutarnji, dodavši da se zapravo u cijeloj situaciji ništa značajno i nije dogodilo.
Objasnila je i kako Hitna ponekad pali svjetla i u slučajevima kada prevoze pacijenta koji nije u životnoj opasnosti.
- Hitna pali svjetla nekad u centru da označi da je prisutna i da prolazi kroz područja gdje je mnogo ljudi, pješaka i djece. To je sigurnosna mjera kako bi se svi na vrijeme pomaknuli ako bude potrebno, ali i da Hitna jednostavno javi da je tu, pojasnila je za Jutarnji.
PROČITAJTE VIŠE: Zagrebačka Hitna pomoć ima do 30 posto više intervencija zbog velikih vrućina
Unatoč objašnjenjima iz Hitne pomoći, zbog ovog događaja i dalje se vodi rasprava o prometnim rješenjima u centru Zagreba. Dok dio građana kritizira novo uređenje, drugi ga pozdravljaju jer smatraju da klupice čine centar grada ugodnijim i bogate ovogodišnji Festival svjetla.
- Iskreno, meni je ovo top! Pomalo Zagreb postaje po mjeri čovjeka, napisao je jedan od komentatora na Redditu. No uz pohvale pojavili su se i kritički komentari, osobito nakon situacije s Hitnom gdje se zapravo proširila dezinformacija da se u vozilu nalazi osoba koju se reanimira.
Prometni stručnjak Marko Ševrović s Fakulteta prometnih znanosti naglasio je važnost planiranja kako bi se izbjegle situacije u kojima Hitna ne može proći.
- Za hitne službe se moraju ostaviti koridori. Grad Zagreb bi trebao sjesti s hitnom službom i napraviti planove kako se ovakve situacije ne bi ponavljale. Nevjerojatno je da u 2025. godini još pričamo o ovome. Bez koordinacije hitnih službi teško je upravljati prometom u centru grada, izjavio je Ševrović za Jutarnji.
Podsjetimo, slični problemi zabilježeni su i u Gundulićevoj ulici nakon postavljanja stupića koji odvajaju biciklističku traku od trake za promet motornih vozila. Ova situacija otvara pitanje koliko su prometna rješenja usklađena s potrebama hitnih službi te hoće li gradske vlasti u budućnosti bolje planirati ovakve promjene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....