
Tračnice su duge tek 66 metara, a vožnja traje samo 64 sekunde. Postoji već 135 godina, a drži rekord kao najkraća žičara na svijetu. Njome se svake godine preveze oko 700 tisuća putnika, a snimke vožnji emitirane su čak i u Južnoj Koreji.
Sve to je naravno - zagrebačka uspinjača, simbol metropole. I sada, prvi put u 50 godina od zadnjih većih radova ide u potpunu rekonstrukciju. Vagoni su već uklonjeni, mijenjaju se šine.
Neće voziti sve do ožujka 2026. godine, a ukupna vrijednost remonta iznosi 7,2 milijuna eura. Ali uspinjača nije samo vagon, uspinjača je simbol, i pune 32 godine njime je upravljao njezin najdugovječniji zaposlenik Zdravko Delavec.
A rad u uspinjači stvarno je unikatan. Jedino s čime se može usporediti je s...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....