Nogometni klub Dinamo ostvarit će dodatna 2,4 milijuna kuna za nastup u prvoj fazi natjecanja Lige prvaka, a taj novac osigurala im je Turistička zajednica grada Zagreba koja će se na svim utakmicama u skupini oglašavati na modrim dresovima.
Logo na dresu
Logo turističke zajednice već se mogao vidjeti na utakmici s Arsenalom, što je prva reklama na modrom dresu još od 2011. godine, a vrijednost potpisanog ugovora potvrdila je glasnogovornica zagrebačke turističke zajednice Darija Juzbašić.
“Ostvarili smo suradnju s GNK Dinamom vezanu uz promociju grada Zagreba kao glavnog grada Hrvatske i važne turističke destinacije.
Zbog izuzetnog medijskog značenja UEFA Lige prvaka kao jednog od najgledanijih sportskih natjecanja koje prati više od 300 milijuna televizijskih gledatelja, a Dinamo dobiva mjesto u prime timeu na globalnoj razini, ovo oglašavanje prepoznali smo kao jedinstvenu priliku za promociju našega grada na emitivnim tržištima te smo za tu svrhu ostvarili suradnju u vrijednosti od 2,4 milijuna kuna za šest utakmica”, stoji u odgovoru koji smo primili.
Promocija Zagreba
Prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba, samo u prvih šest mjeseci ove godine, u Zagrebu je zabilježeno ukupno 428.330 dolazaka stranih i domaćih turista što je za 12 posto više nego lani u istom razdoblju.
Logo turističke zajednice na Dinamovim dresovima vidjet će se do kraja natjecanja po skupinama u Münchenu, Londonu i Pireju, a hoće li se ta suradnja nastaviti, ovisit će o rezultatima koje će postizati zagrebački klub, odnosno o tome hoće li nastaviti natjecanje i nakon 9. prosinca, kada u Zagreb stiže Bayern.
Ovakvom suradnjom zadovoljni su i u Dinamu, u kojem kažu kako je Turistička zajednica prepoznala njihov plasman u Ligu prvaka kao sjajnu priliku za dodatnu promociju hrvatske metropole.
Foto: Privatni poduzetnici za vrijeme Lige prvaka nudit će ugostiteljske usluge (Damir Krajač/Cropix)
Nastavak suradnje
“Ulaskom Dinama u elitno klupsko natjecanje ‘modri’ će s logom Turističke zajednice na prsima igrati pred milijunima gledatelja na najvećoj pozornici, dok će u naš grad stići deseci tisuća navijača iz mnogih zemalja.
Upravo su to bili jedni od ključnih razloga zbog kojih smo se odlučili na suradnju za ovu natjecateljsku sezonu”, stoji u odgovoru Dinama.
Smanjen iznos
Modri su posljednji put reklamu na dresu imali 2011. godine, kada su igrali u skupini s madridskim Realom, a iako su i sljedeće godine nastupali u ovom natjecanju, reklamu nisu imali.
Logo turističke zajednice nosili su dinamovci protiv Arsenala i 2006. godine. Za natpis “ZG u srcu” Turistička zajednica je s Dinamom tada potpisala ugovor na četiri godine za promociju na inozemnim natjecanjima, a u prvoj godini Dinamo je dobio šest milijuna kuna iako nisu igrali u skupinama UEFA-inih natjecanja.
Već sljedeće godine ugovor je smanjen i klub je dobio 3,5 milijuna kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....