NOVITET

NOVI LAND CRUISER Stigao beskompromisni terenac u novom ruhu

Iznimno sposoban na terenu i udoban na asfaltu, Land Cruiser je dobio novi 2,8-litreni dizelaš

S više od 60 godina terenske tradicije, Land Cruiser je odavno postao ikona u svijetu 4x4 vozila. Njegove neprikosnovene terenske sposobnosti i izdržljivost zaradile su mu reputaciju neuništivog terenca. Tajna Land Cruiserove trajnosti i terenskih sposobnosti krije se u kombinaciji korištenja izuzetno čvrste i otporne konstrukcije s iznimnim voznim osobinama u svim uvjetima te preciznim povratnim informacijama koje nudi vozaču. Novi Land Cruiser sada je dostupan s novim 2,8-litrenim D-4D turbodizelskim motorom od 177 KS koji premijerno koristi sustav selektivne katalitičke redukcije (SCR), koji može eliminirati do 99 posto čestica dušičnih oksida (NOx), a može biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili potpuno novim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Koristeći novi upravljački sustav ubrizgavanja goriva kako bi smanjio potrošnju goriva i povećao užitak u vožnji motor postiže 370 Nm momenta već pri 1200 okretaja, a maksimalnih 450 Nm momenta u rasponu između 1600 i 2400 okretaja. Ubrzava do 100 km/h za12,7 sekundi i vozi do najvećih 175 km/h. Prosječna potrošnja goriva i emisije CO2 su smanjene za 9 posto - na ukupno 7,4 l/100 km te 194 g/km 190 g/km. Land Cruiser od paketa Limited dolazi s naprednijim ovjesom koji je elektronički nadziran za još izraženije vozne osobine na terenu i cesti. Vozač također na raspolaganju ima (od opreme Executive) prilagodljive postavke ovjesa, koji nudi mogućnost izbora voznih karakteristika motora, ovjesa i upravljača u tri načina rada Normal, Sport i Comfort.

U suradnji sa spomenutim prilagodljivim postavkama ovjesa (AVS), Land Cruiser zaista postaje nezaustavljiv uz stalan 4x4 pogon, s Torsen blokirajućim diferencijalom u sredini. Diferencijal je sposoban automatski prenositi moment između osovina u omjeru od normalnih 50:50, pa do 30:70, ovisno o trenutnim uvjetima na cesti ili terenu. U prilog tome, stražnji diferencijal u cijelosti može biti blokiran kako bi još više pridonio trakciji i prijenosu snage kada je to najpotrebnije. Nadalje ističući napredne vozne osobine Land Cruisera na terenu, sustav automatske kontrole proklizavanja kotača koristi istovremeno kočnice i kontrolu motora kako bi optimalno distribuirao moment između dvije osovine i na svaki kotač zasebno.

Unutrašnjost sada odiše s više premium ugođaja zahvaljujući korištenju prvoklasnih materijala koji postavljaju visoke kriterije za udobnost, kvalitetu, jednostavnost korištenja i naprednu tehnologiju. Za više praktičnosti i udobnosti: u unutrašnjosti sada nalazimo novi multimedijalni sustav s ekranom osjetljivim na dodir, dok je udobnost vožnje dodatno poboljšana. Napredna multimedija ujedno nudi Mirrorlink povezivost s mobilnim telefonom te prijenos slike ekrana mobilnog telefona na ekran Toyota Touch2 sustava s vrlo jednostavnim korištenjem. Od brojnih opcija multimedije, tu su još Bluetooth povezivost, CD/MP3 i USB, te kamera za pomoć pri vožnji unatrag, serijski od opreme Limited. Na koncu, fino dorađena Toyota Land Cruiser u svim segmentima, sada je još poželjnija za sve koji traže istinski robusni terenac za cestu i najteže terene. Cijene u Hrvatskoj startaju od 343.900 kuna koliko stoji osnovna trovratna izvedba, dok petvratni model s osnovnom opremom do registracije stoji 369.900 kuna.

CJENIK

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 16:12