![Xiaomi SU7](https://static.jutarnji.hr/images/slike/2025/01/26/k_31725713_640.jpg)
Prije dva mjeseca, Xiaomi je prikazao prve slike svojeg novog električnog SUV-a, a sada smo putem dokumenata kineskih vlasti dobili i detaljan uvid o čemu se ovdje radi. Prema prvim podacima novi YU7 je u dobroj poziciji da ozbiljno ugrozi Teslin model Y.
Podaci kineskog Ministarstva industrije i informacijske tehnologije, koje redovito otkriva specifikacije i fotografije automobila prije samih proizvođača, otkrivaju da verzije YU7 s pogonom na sva četiri kotača imaju CLTC doseg od 670 km, 750 km i 760 km. Iako je kineski ciklus testiranja potrošnje i dosega krajnje optimističan, ove se brojke dobro mogu usporediti s nedavno obnovljenim Teslinim Modelom Y za kojeg također imamo CLTC podatke.
Novi Xiaomi po tim podacima dosegom nadmašuje Teslu čiji osnovni model ima doseg 593 km, dok verzija s pogonom na sve kotače može priječi 719 km po CLTC ciklusu. Xiaomi tek treba otkriti podatke o dosegu za osnovni model, ali verzije s pogonom na sve kotače imaju bolji doseg od Tesle. Xiaomi još nije objavio kapacitete baterija za YU7.
Veći doseg je čak i impresivniji kada se uzme u obzir da je YU7 prilično veći od Tesle. Dok je novi Model Y dugačak 480 cm, YU7 u dužinu mjeri 500 cm. Također ima znatno veći međuosovinski razmak od 300 cm, u usporedbi s Teslinih 289 cm. To bi mu trebalo omogućiti više prostora u kabini.
Konačne cijene za Xiaomi YU7 u ovom trenutku nisu poznate, ali lokalni mediji sugeriraju da bi osnovni model trebao koštati od oko 250.000 kineskih juana, odnosno od oko 33.000 eura. To bi značilo da će auto biti i jeftiniji od Tesle koja u Kini košta od 263.500 juana (oko 34.900 eura).
Ipak, ovaj auto neće zaprijetiti Tesli i drugim konkurentima izvan kineskog tržišta. Xiaomi, naime ne prodaje svoje automobile izvan matičnog tržišta i trenutačno nema nikakvih naznaka da bi se to moglo promijeniti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....