Krajem srpnja ove godine je tradicionalni proizvođač automobilskih sjedala i drugih dodataka za automobile Recaro morao pokrenuti stečaj. U listopadu je zbog svega došlo do gašenja legendarne tvrtke koja je osnovana 1963. godine. Trebalo je ukinuti 200 radnih mjesta u sjedištu tvrtke u mjestu Kirchheim unter Teck. Zainteresiranih za preuzimanje je bilo puno, s njima se pregovaralo mjesec i pol tjedana, ali svi su htjeli samo brend. Sada izgleda da je tvrtka spašena jer je pronađen novi investitor.
Recaro je jučer objavio da je talijanska Proma grupa potpisala ugovor o ulaganju s njemačkom tvrtkom Recaro Automotive GmbH za preuzimanje poslovanja i započela prijelaznu fazu. To znači da se poslovi tvrtke diljem Europe mogu nastaviti od siječnja 2025. godine.
Iz izvješća nije jasno koliko će od preostalih 215 zaposlenika ostati zaposleno na lokaciji u Kirchheimu. "Proma grupa će nastaviti s radom s nekoliko zaposlenika iz originalnih prodajnih i tehničkih odjela Recaro Automotive Njemačka sa sjedištem u regiji Stuttgart", stoji u priopćenju. Popularna sjedala za naknadnu ugradnju trebala bi ponovno biti dostupna u siječnju.
No, najvažnija grana Recara, OEM proizvodnja, odnosno posao dobavljača za prvu ugradnju u nove automobile mnogih proizvođača, bit će izmješten u Italiju. Prva Recaro sjedala također bi i tamo trebala krenuti u proizvodnju u siječnju. U međuvremenu, poslovanje Recaro Automotivea u Sjevernoj Americi i Japanu nastavit će se kao i do sada.
“Naše ulaganje u Recaro Automotive ojačat će našu sposobnost isporuke vrhunskih proizvoda koji istovremeno koriste najnovije inovacije u automobilskoj industriji,” rekao Luca Pino, izvršni direkt Proma grupe. „Ime Recaro poznato je diljem svijeta kao mjerilo za njemačku industrijsku tehnologiju, a Proma grupa, simbol talijanske proizvodne izvrsnosti, raduje se budućnosti i dodanoj vrijednosti koja će se stvoriti u automobilskoj industriji zahvaljujući spajanju ove dvije tvrtke svjetske klase.
Proma grupa je talijanska tvrtka s prometom od 1,1 milijardu eura, 5000 zaposlenika i 25 tvornica na tri kontinenta, specijalizirana za proizvodnju automobilskih komponenti kao što su strukture sjedala, sklopovi karoserije i ovjesi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....