
Ford je posljednjih godina ukinuo Mondeo i Fiestu, a ove godine na red dolazi i Focus koji se od studenog više neće proizvoditi.
Sve ovo je rezultiralo velikim padom prodaje Forda čiji se tržišni udio početkom ove godine na razini EU strmoglavio na samo 3 posto.
Zbog neočekivanih poslovnih poteza i manjka značajnih novih europskih automobila počele su se javljati i sumnje da će Ford u potpunosti odustati od Europe, no to je sada oštro demantirano objavom planova za ogromne investicije u europski ogranak Forda.
Ford će investirati do 4,4 milijarde eura u njemačkoj, odnosno u europskoj podružnici američke tvrtke, prenosi Reuters na temelju izvješća Financial Timesa. To je neophodno, jer Ford trenutačno ne stoji nimalo dobro u Europi.
Radna mjesta nestaju, tvornice se zatvaraju, a prodajne brojke padaju, a troškovi razvoja rastu.
Velika investicija trebala bi značajno poboljšati situaciju za Ford u Europi, no u izvješću nije detaljno objašnjeno za što je ona konkretno namijenjena.
Veliki dio novca će sigurno otići na razvoj novih modela, koji bi trebali omogućiti tvrtki da ojača svoju tržišnu poziciju.
Ford također želi ispitati svoj financijski učinak, pojednostaviti procese, raditi učinkovitije i time smanjiti troškove.
Financijski direktor John Lawler također poziva europske zakonodavce da osmisle jasnu politiku o električnim vozilima i usklade ciljeve emisija sa željama potrošača.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....