Iako zapravo projekt nikada nije zaživio, ostao nam je prototip kojem se možemo diviti. Coloni Motorsport bio je talijanski tim koji je 1982. godine osnovao Enzo Coloni. Poznato ime Enzo, ali ovaj put ne radi se o Ferrariju, već o Alfa Romeu. Tim koji je osnovao Enzo Coloni zvao se Coloni Motorsport ili Scuderia Coloni i nastupao je u Talijanskoj Formuli 3 1983. godine već godinu kasnije osvaja naslov u toj seriji s vozačem Ivanom Capellijem, a 1986. ulaze u Formulu 3000 sa starim March 85d bolidom te Nicolom Larinijem i Gabrielom Tarquinijem za volanom, ali bezuspješno.
Svejedno, to nije spriječilo momčad da uđu u Formulu 1 godinu kasnije na VN Italije, a okidač za odluku o ulasku u F1 je bila odluka FIA-e o ukidanju turbo motora što je ulazak u F1 učinilo puno pristupačnijim i jeftinijim. U pet sezona nisu uspjeli osvojiti bodove, a najbolji rezultat je ostvario Tarquini na VN Kanade 1988. kada je završio na osmom mjestu.
Ali Coloni je također imao prste u stvaranju prototipa koji je trebao nastupati u DTM natjecanjima. Automobil se temeljio na karoseriji Alfistima vrlo cijenjenog i popularnog modela 156. Ispod svoje karoserije krio je kompletnu trkaću karoseriju koja je u potpunosti izrađena od karbonskih vlakana i metalnih potpornih cijevi.
Motor koji se koristio bio je poznati 3,0-litreni Busso V6, sposoban za postizanje 10 tisuća okretaja, postavljen uzdužno u središnjem stražnjem položaju. Postizao je snagu od 500 KS i bio je povezan sa šest-stupanjskim sekvencijalnim mjenjačem.
Mogao je ubrzati ovaj Alfin prototip od 0 do 100 km/h za samo 2 sekunde, od 0 do 200 km/h za 9 sekundi i postizati 340 km/h maksimalne brzine. To su performanse koje danas samo nekoliko vrlo ekskluzivnih električnih i hibridnih hiperautomobila može postići, pa možete misliti što je to značilo prije 24 godine. Takav kapacitet potiska bio je moguć ne samo zbog njegove velike snage, već i zbog male mase, koja je jedva dosezala tonu.
Također je imao Brembo kočnice s diskovima od karbona i titana, 18-inčne kotače od magnezija i sustav ovjesa koji su razvili Coloni i Eibach. No sve je nažalost palo u vodu ili se srušilo kao kula od karata, kako vam je draže. I sve zbog činjenice da je cijeli projekt jednostavno bio preskup.
Coloni S1 bio je automobil s jednim sjedištem smještenim u sredini kabine, poput McLarena F1, iako je imao još dva sjedala, po jedno sa svake strane. Na kraju je projekt Coloni S1 otkazan zbog prevelikih troškova koji su iznosili 600 tisuća eura. Danas vrijedi 300.000 eura koliko za nju traže na classiccars-forsale.com.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....