
Uskrs u našim krajevima uvijek nosi poseban ritam. Dok se priroda budi, dani postaju dulji, a prve zrake proljetnog sunca donose miris nečeg poznatog i dragog, u nama se spontano javlja misao o okupljanju. O stolu koji se ne postavlja svaki dan. O okusima koji ne pripadaju svakodnevici, nego pričama, sjećanjima i navikama koje nas prate od djetinjstva.
Prisjetimo se tih malih znakova da su blagdani blizu: smjesa za pincu koja se diže pod krpom, bakalar koji već rano ujutro zamiriše iz kuhinje, pećnica iz koje dolazi onaj poznati miris janjetine, veseli žamor ukućana i stol koji se, kao uvijek, nekako rastegne za još kojeg gosta više. Trudimo se očuvati barem djelić atmosfere u kojoj smo odrasli - i u tome leži snaga Uskrsa. To nisu samo običaji, nego i trenuci koji nas povezuju, podsjećaju tko smo i s kim to želimo podijeliti.
Upravo u tom duhu, u vremenu u kojem tražimo načine kako ponovno živjeti autentične vrijednosti, nastaje nova uskrsna priča. Priča u kojoj suvremene obitelji ne odustaju od tradicije - nego je prilagođavaju sebi. Biraju kvalitetu, znaju podrijetlo proizvoda koje stavljaju na blagdanski stol i prepoznaju vrijednost domaćeg.
Zato sve više kućanstava bira upravo to, ne zbog trenda, nego zbog želje za kvalitetnim i provjerenim namirnicama. Znaju kako meso koje dolazi s pašnjaka daleko od gradske vreve nosi više od okusa - nosi priču o poštovanju prema prirodi, vremenu i radu. The Meat upravo to donosi na uskrsni stol: janjetinu s Papuka koja miriše na djetinjstvo, a u svakom zalogaju nudi standard koji prepoznaju i profesionalci i entuzijasti u kuhinji. Nema tog začina koji može zamijeniti ono što priroda već zna kako dati.
Uz janjetinu i bakalar tu su i uskrsne šunke - one šarolike ponude koja svake godine podsjeti da jednostavnost može biti najukusnija. Bilo da je riječ o tradicionalnoj dimljenoj šunki, rolanoj lopatici ili "uskrsnici" koja se kuha i poslužuje uz domaći hren, to su proizvodi koji ne traže dodatna pojašnjenja. Dovoljno ih je samo dobro pripremiti - jer kada je kvaliteta na razini, svaka kriška govori za sebe. U ponudi The Meata nalaze se šunke koje odgovaraju različitim ukusima i navikama, ali ih povezuje isto: jasno podrijetlo, tradicionalna receptura i okus koji ostavlja dojam.
S druge strane, dok se u pećnici peče krumpir s mladim lukom, u loncu se već kuha druga priča - ona o bakalaru. O bakalaru koji ne trpi žurbu. Oni koji su odrasli uz njegov miris znaju: bakalar je simbol pažnje i strpljenja. Fisherija donosi bakalar koji ne traži kompromise - bilo da ga kupujete već namočenog, očišćenog i smrznutog i pripremate prema receptu koji se prenosi generacijama ili birate gotovu verziju "na bijelo" kad vremena ponestane, znate da u svakom slučaju birate poštovanje prema tradiciji. Upravo s ove dvije opcije bakalara Fisherija želi olakšati pripremu i onih jela koja nisu svakodnevna.
Kada se jela napokon posluže, dolazi onaj tren koji daje smisao cijelom trudu - okupljanje. Vino tada dolazi kao zadnji, ali važan element. Nije slučajno da čeka kraj - ono zatvara pripremu i otvara trenutak uživanja. Wine&Friends svojim imenom jasno komunicira filozofiju: vino je društvo. Prati hranu, ne nameće se, nego nadopunjuje i daje dodatnu vrijednost svakom zalogaju. Uz janjetinu, teran - snažno, puno vino koje prati meso. Uz bakalar, malvazija ili drugo svježe bijelo vino bit će logičan i osvježavajući odabir.
The Meat, Fisherija i Wine&Friends danas su dio ORKA Grupe - zajednice brendova koji dijele iste vrijednosti: predanost kvaliteti i čuvanje tradicije kroz moderan pristup kupcima.
Ove godine, za uskrsni stol dovoljni su pažljivo birani sastojci, provjereni okusi i proizvodi koji dolaze s jasnom pričom. Janjetina koja ima punoću i teksturu kakvu očekujete. Bakalar koji ne ostavlja mjesta sumnji u kvalitetu. I vino koje zna kada treba doći - tiho, ali na vrijeme.
The Meat. Fisherija. Wine&Friends. Tri priče. Jedan stol.
Sponzorirani sadržaj nastao je u suradnji s ORKA grupom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....