Novo ime ovog vrhunskog vina proizašlo je iz domorodačkog naziva lokaliteta, Merga Victa, što na staro-dalmatinskom jeziku znači „put preko vode“.
Za izradu cjelokupne brand strategije, kao i imena, zadužen je tim iz agencije Fabular, na čelu s Anjom Bauer, dok je autorica vizualnog identiteta i etikete nove boce „Merga Victa“ Tonka Lujanec.
Tako je korčulanska vinarija, dugo godina poznata kao vinarija Smokvica, započela svoju novu etapu starom tradicijom proizvodnje autohtonog smokvičkog pošipa. Vinarija Smokvica je u svom zlatnom razdoblju proizvodila gotovo milijun boca korčulanskog vina godišnje, no suočena s krizom prestala je s radom i otišla u stečaj. Ponovni uzlet doživljava pomoću švedskih investitora iz financijskog fonda „Zhoda investments“, na čelu s Robertom Karlssonom koji u suradnji s darovitim enolozima Igorom Radovanovićem i Nikolom Miroševićem od zapuštene zgrade otvara modernu kušaonicu i vinsku destinaciju.
„Ponosan sam što smo deset godina nakon prestanka rada vinarije Smokvica otvorili novu „Black Island Winery“, a u kojoj smo tom prilikom predstavili naš novi pošip „Merga Victa“. Riječ je o velikoj investiciji, i to u iznosu većem od pet milijuna kuna, a sve zahvaljujući švedskim investitorima iz financijskog fonda „Zhoda investments“, a s kojima smo došli u kontakt tri godine ranije u Šibeniku. Planiramo dodatno brendiranje lokacije kao enološke destinacije, kao i otvaranje muzeja i prezentacijskog centra s ciljem educiranja turista o ovim specifičnim autohtonim sortama.“, izjavio je direktor vinarije i enolog Igor Radovanović.
Ovakve investicije pokazuju da je ulaganje u brendiranje Hrvatske u smjeru vrhunske gastronomske i enološke destinacije izvrstan put u razvoj dugoročne turističke strategije, što su uostalom prepoznali i strani investitori.
Uz obnovu prostora i pokretanje proizvodnje, otvorena je i kušaonica vina te gastro kompleks s ponudom lokalnih specijaliteta.
Nova vinarija isključivo otkupljuje grožđe iz smokvičkih vinograda starijih od 15 godina kako bi kvaliteta i okusa vina ostali na najvišoj razini. Vino je već moguće kušati u hrvatskim restoranima, a očekuje se i plasman u prodavaonice trgovačkih lanaca diljem Hrvatske. Izuzev Hrvatske, krajnji cilj je pozicioniranje na europskom tržištu, a prvi paketi vina već su pronašli svoje kupce u Švedskoj i Velikoj Britaniji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....