SPAR je iznimno značajan partner za hrvatske proizvođače u zemljama Europske unije. Usprkos globalnoj pandemiji, hrvatski proizvođači u 2021. ostvarili su preko 106 milijuna eura prometa kroz SPAR prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj. Ukupni promet hrvatskih proizvoda u trgovinama SPAR-a rastao je tako i u prošloj godini, što je hrvatskim proizvođačima donijelo impresivan rast prihoda za čak 6 milijuna eura u odnosu na 2020. godinu, priopćili su iz SPAR-a.
Kako navode, najveći porast izvoza u prošloj godini bilježi se u Austriji, gdje prva četiri izvoznika imaju čak 40 posto veći prihod u 2021. u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Podaci pokazuju i da su Talijani vjerni hrvatskim tartufima i bakalaru na bijelo, dok s druge strane Mađari vole naš sladoled i vodu. Slovenci su prošle godine otkrili suhomesnate proizvode DOBRO koje plasira Žito d.o.o. čiji je promet u 2021. duplo veći u odnosu na lanjsko razdoblje.
- SPAR je najbolji partner našim domaćim proizvođačima. Ponosni smo na činjenicu da su se domaći proizvodi na stranim tržištima dobro prodavali, što hrvatskim tvrtkama donosi kontinuiran rast prometa - izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.
Standardno veliki proizvođači poput Atlantica, Podravke, Cromarisa, Dukata i Vindije dominiraju listama top izvoznika, no od malih su značajnu razliku u odnosu na prethodnu godinu ostvarili hrvatski proizvođači balzama za usne Vimi, DOBRO proizvođač vrhunskih suhomesnatih proizvoda te New Bakery, trenutno najveća europska tvornica baklava iz Donjeg Stupnika, zaključuje se u priopćenju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....